طراحی دکوراسیون دفتر کار

به گزارش شهر سرگرمی، سه توصیه در زمینه طراحی دکوراسیون دفتر کار ، که راندمان کاری را افزایش می دهندمطالعات نشان داده که ساده ترین راهکارهای حل مشکل راندمان کاری کارمندان، در ایجاد تغییرات اولیه در طراحی دکوراسیون دفتر کار نهفته است. نورپردازی روشن و طبیعی، و یک ترکیب رنگ خاص در دکوراسیون مطب شما می تواند کاری کند که همه افراد مثل ساعت کار نمایند. به یاری این سه توصیه طراحی داخلی، راندمان کاری محیط کارتان را افزایش بدهید.

طراحی دکوراسیون دفتر کار

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

1-نورپردازی.نورپردازی ضعیف باعث آزار چشم می گردد که در نهایت منجر به خستگی و کاهش انرژی می گردد.

نور طبیعی، بهترین نوع نورپردازی است. البته محیط های کاری بدون پنجره ای هم دیده شده که هیچگونه دسترسی به محیط بیرون ندارند. با پایه چراغ مناسب، حباب مرغوب و لامپ های استاندارد می توانید مسائل نورپردازی را حل کنید.

2- ترکیب رنگ.آیا می دانستید که از لحاظ علمی ثابت شده رنگ آبی باعث افزایش کیفیت کار می گردد؟ به این خاطر که طول موج آن کم است. ذهن را آرام نموده و اجازه می دهد فرد روی کار خود تمرکز بیشتری داشته باشد. درنتیجه راندمان کاری بالا می رود.

3- کاربرد طبیعت.انسان ها موجوداتی بیولوژیکی هستند، نه ماشین های اتوماتیک. طبیعت، خاصیتی درمانی دارد. در تحقیقات اخیر ثابت شده که وقتی گل و گیاه جزئی از محیط کار کارمندان باشد، میزان استفاده از مرخصی های استعلاجی تا 19% کاهش می یابد. دیدن تصاویر طبیعت، فشار خون شرکت کنندگان این تحقیق را کاهش داده. استفاده از مناظر سرسبز و گل و گیاه در طراحی دکوراسیون داخلی اداری باعث افزایش راندمان کاری می گردد.برای بهره مندی بیشتر، تحول ایجاد کنید.شاید تبدیل یک محیط کار به فضایی با بهره وری بیشتر، کاری طاقت فرسا به نظر برسد. اما از آنچه که فکر می کنید راحت تر، سریع تر و کم هزینه تر است. از تجربه و مهارت طراحان و پیمانکاران متخصص در این زمینه از طراحی داخلی ساختمان بهره ببرید و به منافع زیر دست پیدا کنید :- نورپردازی جدید که روشنایی و شادابی موثرتری به محیط می دهد.- سقف تمیز و روشن که انعکاس نور را بیشتر می نماید.- کاغذ دیواری و ترکیب رنگ هایی که از لحاظ روانشناسی، تمرکز افراد را افزایش می دهند.- کفپوش، قاب و چهارچوب، و کابینت هایی که با عنصر طبیعی چوب ساخته شده اند.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 911

به "طراحی دکوراسیون دفتر کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون دفتر کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید