شکایت باشگاه گل گهر به سازمان لیگ از داوری بازی با پرسپولیس

به گزارش شهر سرگرمی، باشگاه گل گهر سیرجان در واکنش به اشتباهات داوری در مسابقات لیگ برتر بیانیه ای صادر و از سازمان لیگ درخواست کرد تا به شرایط داوری رسیدگی کند.

شکایت باشگاه گل گهر به سازمان لیگ از داوری بازی با پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، باشگاه گل گهر سیرجان در واکنش به اشتباهات داوری بیانیه ای صادر نموده است که به توضیح زیر است:

پازل تکمیلی اشتباهات ادامه دار داوران علیه باشگاه گل گهر سیرجان در ملاقات برابر پرسپولیس تهران بر جای خود نشست تا بار دیگر، فریاد دادخواهی این باشگاه که همیشه به اخلاق گرایی در ورزش معتقد بوده و هست، شنیده نگردد.

اوج این اشتباهات که خاطر طرفداران و مردم سیرجان را بیش از پیش آزرده نموده است، در دو بازی گل گهر مقابل دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی رقم خورد و بعد از اینکه در مقابل استقلال پنالتی کاملاً واضح گل گهر دیده نشد، عصر دیروز هم در مقابل پرسپولیس و به تأیید همه کارشناسان داوری فوتبال، پنالتی گل گهر در پیش چشمان داور بازی نادیده گرفته شد. صحنه ای که مشابه آن در نیمه اول به سود پرسپولیس پنالتی اعلام شد.

در ادامه همان صحنه هم داور بازی در مقابل حرکات جنجالی و غیرورزشی سرمربی پرسپولیس، به دادن یک کارت زرد اکتفا کرد تا کوشش بازیکنان گل گهر در روزی که حریف صدرنشین خود را تحت فشار گذاشته بودند، برای به تساوی کشیدن بازی ناکام بماند. جای این سوال هم همچنان باقی است که چرا باید قضاوت این ملاقات به آقای اشکان خورشیدی سپرده گردد. داوری که در همین فصل و با اشتباهات خود، سه امتیاز دیگر را از گل گهر گرفته بود.

با توجه به این اتفاقات و علی رغم اینکه باشگاه گل گهر همیشه به سلامت جامعه داوری و فوتبال پاک اعتقاد داشته، اما به خاطر منافع باشگاه و احترام به طرفداران و مردم سیرجان، باشگاه مصمم است حقوق از دست رفته خود را مطالبه کند و بداند که علت این همه بی عدالتی و نادیده گرفته شدن چیست و چرا همیشه باید این بی عدالتی ها سهم باشگاه گل گهر باشد.

لذا این باشگاه از مسئولان سازمان لیگ، تقاضای رسیدگی فوری به شرایط داوری مسابقات را داشته و امید دارد ضمن کوشش برای ورود هر چه سریع تر سیستم VAR به فوتبال ایران، نظارت دقیقی بر انتخاب داوران و عملکرد آنها صورت بگیرد. باشگاه گل گهر ضمن شکایت قانونی از داور بازی و پیگیری به وسیله مراجع ذی صلاح تأکید می نماید؛ در صورت عدم برخورد با عملکرد مسئله دار داوری این ملاقات و تکرار چنین اتفاقات تلخی، اتخاذ اقدامات حقوقی شدیدتر را حق قانونی خود می داند و مجدّانه خواستار آن است تا فضایی در فوتبال ایران به وجود بیاید که نتایج مسابقات فقط در زمین فوتبال رقم بخورد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1696

به "شکایت باشگاه گل گهر به سازمان لیگ از داوری بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت باشگاه گل گهر به سازمان لیگ از داوری بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید