شوک ناسا: بروزرسانی خیره کننده برای مأموریت مریخ

به گزارش شهر سرگرمی، در تازه ترین اقدامات ناسا قرار است کارشناسان فضایی بروزرسانی خیره کننده ای را در خصوص مأموریت سفر به مریخ ارائه دهند.

شوک ناسا: بروزرسانی خیره کننده برای مأموریت مریخ

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی اکسپرس، در تازه ترین اقدامات ناسا قرار است کارشناسان فضایی بروزرسانی خیره نماینده ای را در خصوص مأموریت سفر به مریخ ارائه دهند.

براساس اخبار منتشر شده، ناسا 15 دانشمند و مهندس را به مدت سه هفته به ایسلند اعزام کرد تا با یک شبیه سازی مأموریت مریخ را تحلیل کند.

ناسا حدود یک ماه پیش اعلام نموده بود، برای آماده سازی ماموریت به مریخ، کاوشگر رباتیک خود به نام مریخ نورد 2020 را در یک منطقه حاوی گدازه های آتشفشانی در ایسلند آزمایش می نماید.

این منطقه که برای آنالیز مأموریت مریخ بسیار مناسب است، این اجازه را به کارشناسان می دهد تا مأموریت سفر به مریخ را از همه زوایا آنالیز نمایند.

Adam Deslauriers از خدمات فضایی کنترل ماموریت مریخ نور 2020 می گوید: این یک مثال خوب برای اکتشاف و یادگیری نحوه اجرای مأموریت در مریخ است.

ژاپن نیوز گزارش داد مریخ مریخ نورد ناسا می تواند با سرعت 20 سانتی متر در ثانیه حرکت کند و وزن آن 570 کیلوگرم (1257 پوند) است.

رایان ایوینگ از دانشگاه A&M تگزاس می گوید: کانی شناسی در ایسلند بسیار شبیه به آنچه که در مریخ وجود دارد است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 310

به "شوک ناسا: بروزرسانی خیره کننده برای مأموریت مریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک ناسا: بروزرسانی خیره کننده برای مأموریت مریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید