سقوط ایمان عین عدالت بود!

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/فارس مدیر تیم فوتسال ایمان شیراز، سقوط تیمش از لیگ برتر را عین عدالت ارزیابی و در عین حال از آنچه بی مهری مسئولان نسبت به این تیم تعبیر می کرد، انتقاد کرد.

سقوط ایمان عین عدالت بود!

سعید خبازیان در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه نمود: اگر تصمیمی مبنی بر افزایش تیم های لیگ برتر به 16 تیم برای فصل آینده گرفته نگردد، فوتسال شیراز دیگر تیمی در لیگ برتر نخواهد داشت. تا کنون هم هیچ صحبت جدی در مورد افزایش تعداد تیم ها نشده و نمی گردد روی چنین فرضیه ای حساب کرد. باید منتظر بمانیم.

خبازیان گفت: در سالی که گذشت، اشخاص زیادی برای نگه داشتن سهیمه لیگ برتر کوشش کردند اما متاسفانه حالا دیگر از فوتسال زده شده اند. سال جاری به قدری سختی کشیدیم، به حدی تحت فشار بودیم که شاید در طول زندگی مان سابقه نداشت. نمی خواهم فرد خاصی را در سقوط این تیم مقصر بدانم، اما فوتسال و فوتبال شیراز برای مسئولان این شهر اهمیتی ندارد.

او ادامه داد: انتظار داشتیم نمایندگان مجلس، استاندار، شهرداری ها، فرماندار و سایر مسئولان رده بالا بیایند و یاری نمایند، حتی در حد روحیه دادن و یا تامین یکی از مخارج ما مانند اجاره سالن، هتل، پروازها و هزینه هایی که کمی خیال ما را آسوده کند. آنها می توانستند بخشی از این بار سنگین را از دوش ما بردارند ولی دریغ کردند. هیچکس پیشقدم نشد.

خبازیان اضافه نمود: فقط رئیس اداره ورزش و جوانان استان پیش از عید مقداری یاری اقتصادی کردند و یکی دو هفته پیش هم آقای هنرپیشه رئیس هیئت آمدند سر تمرین و به بچه ها پاداش دادند. باز هم دستشان درد نکند که حداقل به فکر تیم بودند. آقای حسینی رئیس هیئت فوتبال شیراز هم برای خیلی از بازی ها به سالن آمدند و حضورشان روحیه بخش بود. وظیفه ماست که از کسانی که به فکر تیممان بوده اند، تشکر کنیم. اما از کسانی که کاری از دستشان بر می آمد و انجام ندادند، گلایه مندیم.

مدیر تیم ایمان اضافه نمود: صحبت های ما خیلی تکراریست و طرفداران هم از این حرف ها خسته شده اند. باید بگویم حد و میزان ما همین بود و نمی توانیم توقع داشته باشیم مانند تیم هایی که خوب حمایت می شوند و خوب هزینه می نمایند، نتیجه بگیریم. این نه منطقی است و نه عادلانه.

خبازیان گفت: بازیکنان و کادر فنی تمام توانشان را گذاشتند اما در نهایت حق به حقدار رسید و ما اولین تیمی بودیم که سقوط کردیم. امیدواریم برای فصل آینده شاهد تغییراتی باشیم که به واسطه آن، فوتبال و فوتسال شیراز به آن سطحی که مردم این شهر لایقش هستند، برسند.

به گزارش خبرنگاران، تیم ایمان شیراز روز آدینه در سالن ابوالفتحی شیراز و در هفته پنجم مرحله حذفی (پلی آف سقوط) فوتسال لیگ برتر با شکست 2 بر یک مقابل تیم کوثر اصفهان، با لیگ برتر خداحافظی و به دسته یک سقوط کرد. تا چهره یکی از تیم های سقوط نماینده به دسته یک، یک هفته مانده به سرانجام رقابت ها تعیین گردد.

تیم ایمان شیراز که امتیاز تیم ارژن در لیگ برتر را خریداری نموده بود، در مرحله گروهی لیگ برتر باشگاه های ایران با سه امتیاز در انتهای جدول نهاده شد و برای بقا به مرحله حذفی رفت.

در مرحله حذفی هم تنها نماینده فوتسال فارس با انجام پنج بازی و با کسب 2 امتیاز به قعر جدول رفت و با وجود اینکه یک بازی دیگر از این مرحله برایش به جای مانده است، تاثیری در سرنوشت این تیم که به نظر می رسد خیلی عجولانه و بدون کارشناسی به ایمان شیراز واگذار شد، نداشته باشد. این بدترین نتایج هم در مرحله اول و هم در مرحله حذفی برای تیم ایمان شیراز بود و در نهایت هم با لیگ برتر خداحافظی کرد.

در سرانجام رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس سونگون تبریز برای چهارمین سال پی در پی به اسم قهرمانی دست یافت و به اسم نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا که یکبار در سال 97 قهرمان شد و یکبار هم در سال 98 نایب قهرمان دست یافت ، حاضر می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1673

به "سقوط ایمان عین عدالت بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط ایمان عین عدالت بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید