سرما و یخبندان در 25 استان

به گزارش شهر سرگرمی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در شرق و مرکز کشور بعلاوه دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید داریم که این شرایط تا بعدازظهر فردا در بعضی نقاط استان های مرکزی، قم، تهران، البرز و سمنان حاکم است.

سرما و یخبندان در 25 استان

صادق ضیائیان در گفت وگو با فارس درباره آخرین شرایط جوی کشور گفت: براساس آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی امروز به تدریج در نواحی شرق و شمال شرق کشور بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت آغاز شده است. بعلاوه در نیمه غربی کشور، سواحل خزر و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی بارش باران و وزش باد شدید موقت داریم.

وی اضافه نمود: روز آینده 17 بهمن در سواحل شرقی خزر و بخش هایی از خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش ها ادامه دارد و اوایل وقت دوشنبه بارش پراکنده در شمال شرق داریم که به تدریج این سامانه از کشور خارج می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری جوی پایدار در اغلب نقاط کشور داریم.

ضیائیان با اشاره به وزش باد شدید در روز جاری از شرق، جنوب شرق و مرکز کشور بعلاوه دامنه های جنوبی البرز گفت: این شرایط تا بعدازظهر فردا در استان های قم، مرکزی، البرز، تهران، سمنان و شمال اصفهان ادامه دارد.

وی ادامه داد: امروز و فردا در سواحل خزر و اردبیل و فردا در شرق و شمال شرق کشور کاهش دما بین 8 تا 12 درجه پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح شرایط جوی مرکز گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری، همراه با وزش باد، گاهی باد شدید پیش بینی می گردد؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 9 درجه و یک درجه زیر صفر خواهد بود.

ضیائیان افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 25 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 19 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

وی گفت: فردا در 25 مرکز استان کمینه صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1960

به "سرما و یخبندان در 25 استان" امتیاز دهید

3 کاربر به "سرما و یخبندان در 25 استان" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرما و یخبندان در 25 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید