سال سختی در پیش داریم، تابع تصمیمات فدراسیون و مربی هستم

به گزارش شهر سرگرمی، محمدرضا حضرت پور در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره وضعیت آمادگی تیم ملی والیبال گفت: شرایط تمرینات خیلی خوب است. سال گذشته ملی پوشان را اینگونه ندیده بودم. جوانان در کنار سایر بازیکنان با انگیزه، سرحال و خوب در تمرینات حاضر می شوند. از روز نخست آغاز اردوها تمرینات توپی را انجام دادیم؛ چیزی که سال گذشته ندیده بودم و این نشان از آمادگی بالای بدنی بازیکنان حاضر در اردو است.

سال سختی در پیش داریم، تابع تصمیمات فدراسیون و مربی هستم

ملی پوش والیبال تاکید نمود: سال سختی در پیش داریم و باید کوشش فراوانی کنیم تا پیروز به کسب سهمیه المپیک شویم. بازیکنان باتجربه نیز بدون مصدومیت و سرحال در اردو حضور دارند. شرایط آمادگی خودم نیز بهتر از قبل شده است. یک مصدومیت کوچک در مچ پا داشتم. به همین دلیل تمرینات هفته اول و دوم را از دست دادم. حدود دو سه هفته است که به همراه بازیکنان تمریناتم را شروع نموده ام. توکل بر خدا به مسابقات خواهیم رفت و باید دید که چه پیش خواهد آمد.

وی درباره سال شلوغ والیبال گفت: شرایط تیم ملی نسبت به سال گذشته بهتر است. لیگ ملت های والیبال نخستین مسابقه پیش رو است. نمی توانم قول بدهم اما می دانم که توانایی حضور در جمع 6 تیم برتر را داریم.

ملی پوش والیبال درباره حضورش در تیم جوانان یا بزرگسالان گفت: در این زمینه من تصمیم گیرنده نیستم. تابع تصمیمات فدراسیون و مربی هستم.

حضرت پور در خاتمه درباره کسب سهمیه المپیک گفت: خیلی سخت است، صد درصد باید مجوز حضور در المپیک را به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 147

به "سال سختی در پیش داریم، تابع تصمیمات فدراسیون و مربی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال سختی در پیش داریم، تابع تصمیمات فدراسیون و مربی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید