داورزنی: والیبال ایران توانایی حضور در نیمه نهایی المپیک را دارد

به گزارش شهر سرگرمی، رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران همانند دیگر تیم های شرکت کننده در المپیک، توانایی رفتن روی سکو یا قرار دریافت در بین چهار تیم برتر را دارد.

داورزنی: والیبال ایران توانایی حضور در نیمه نهایی المپیک را دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در نشست هیئت رئیسه فدراسیون والیبال با بیان اینکه تیم ملی ایران توانایی لازم برای دستیابی به آرمان های این رشته ورزشی را دارد، گفت: هیئت رئیسه به عنوان متولی فدراسیون، هر هدفی را به عنوان آرمان تعیین کند، باور دارم که تیم ملی توانایی دستیابی به آن را خواهد داشت.

وی با اشاره به فرایند مقابله با شیوع و گسترش ویروس کووید 19 در ایران و دنیا اضافه کرد: خوشبختانه فعالیت های ورزشی در دنیا با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است. شاهد تحولات جدیدی در ورزش دنیا هستیم و در پایان شهریور ماه نیز مسابقات دنیای بعضی رشته ها که کمتر ورزشکاران با هم روبه رو می شوند، مانند قایقرانی آغاز خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: فدراسیون والیبال نیز در تعامل و همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا، لیگ های خود را براساس برنامه اعلام شده آغاز خواهد نمود و باشگاه ها نیز فعالیت و تمرین خود را با رعایت پروتکل ها آغاز کردند و مسابقات تدارکاتی نیز در تهران، ارومیه و آمل در جریان است.

داورزنی تأکید کرد: هدف اصلی فدراسیون برای آغاز مسابقات، ایجاد شرایط مناسب برای پرورش بازیکنان جهت حضور در تیم ملی و حضور شایسته در لیگ ملت ها و بازی های المپیک سال آینده است.

وی با یادآوری اینکه هنوز بعضی فعالیت های والیبال آسیا و دنیا به ویژه در رده های سنی تکلیفش مشخص نشده است، گفت: تصمیم گیری درباره این مسابقات نیز منوط به مشخص شدن شرایط دنیا از نظر کرونا، شرایط پروازها و ویزای کشورهاست. اگر به هر دلیلی این مسابقات انجام نشود، حضور در مسابقات دنیای براساس رده بندی خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه عملکرد تیم ملی بزرگسالان ویترین همه فعالیت های والیبال کشور است، اضافه کرد: اگر در همه رده های سنی خوب کار کنیم، اما در بزرگسالان پیروز نباشیم، باز هم از نظر افکار عمومی، والیبال عملکرد خوبی نداشته است.

داورزنی با یادآوری نتایج نشست های مشورتی برای انتخاب سرمربی تیم ملی، توضیح داد: هدف تیم ملی ایران در المپیک، سوال کلیدی برای تصمیم گیری درباره انتخاب سرمربی تیم ملی است. تیم ملی والیبال ایران همانند دیگر تیم های شرکت نماینده در المپیک، توانایی رفتن روی سکو یا قرار دریافت در بین چهار تیم برتر را دارد، اما باید هیئت رئیسه نیز به عنوان متولی فدراسیون این باور را داشته باشد. بنابراین اعضای هیئت رئیسه به صورت شفاف نقطه نظرات خود را بیان نمایند تا به اجماع در این موضوع برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1144

به "داورزنی: والیبال ایران توانایی حضور در نیمه نهایی المپیک را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: والیبال ایران توانایی حضور در نیمه نهایی المپیک را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید