ده روسی پس از خداحافظی از رم: وفاداری ام به جالوروسی کم نشد

به گزارش شهر سرگرمی، من و رم یکدیگر را انتخاب نموده بودیم و هم در حال و هم آینده عشقی که بین مان وجود دارد، تغییر نخواهد کرد.

ده روسی پس از خداحافظی از رم: وفاداری ام به جالوروسی کم نشد

ده روسی پس از خداحافظی از رم: وفاداری ام به جالوروسی کم نشد

باشگاه رم امروز با انتشار بیانیه ای گفت که دانیله ده روسی، بازیکن 35ساله این تیم که 18 سال در این باشگاه سابقه بازی دارد در خاتمه فصل جاری با منقضی شدن قراردادش، با رم خداحافظی خواهد نمود. ولی ده روسی مثل دیگر اسطوره پیشکسوت رم، فرانچسکو توتی، بعد از خداحافظی از این باشگاه با فوتبال خداحافظی نخواهد نمود.

در مراسمی ویژه که امروز در باشگاه رم برگزار گشت، هم تیمی های ده روسی با پیراهن هایی که روی شان نام وی حک شده بود، حاضر بودند. در مراسمی که البته کلودیو رانیری، سرمربی جالوروسی حضور نداشت.

ده روسی از سال 2000 همزمان با توتی به تیم جوانان باشگاه رم پیوسته و تنها بازیکنی است که بیشتر از فرانچسکو توتی با پیراهن رم بازی نموده است. او در مراسم خداحافظی خود گفت: اگر عصایی جادویی داشتم، می توانستم چندین جام دیگر به ویترین افتخاراتم اضافه کنم ولی چنین قدرتی ندارم. از انتخاب هایم راضی هستم؛ هرچند در دوران فوتبالم اشتباهاتی نیز مرتکب شده ام ولی غیر از آن ممکن نبود.

-

وی ادامه داد: پس از سه یا چهار فصل اول در رم، پیشنهاداتی از تیم هایی داشتم که می توانستم با آن تیم ها جام هایی بیشتر از رم کسب کنم ولی من و رم متعلق به یکدیگریم و تصمیم به ماندن گرفتم. اگر هر یک از ما تصمیمی دیگر می گرفت، امروز شاهد یک تراژدی بودیم. وفاداری من به باشگاه هرگز کم نشد. من و رم یکدیگر را انتخاب نموده بودیم و هم در حال و هم آینده عشقی که بین مان وجود دارد، تغییر نخواهد نمود حتی اگر به شکل دیگری باشد. از این پس ممکن است من را هر از چندگاهی میان طرفداران ببینید که در حال ساندویچ خوردن و تشویق دوستانم هستم.

هافبک رم افزود: پس از بازی رم و پارما که آخرین بازی فصل است، به تعطیلات خواهم رفت و احتیاج به زمان دارم تا در خصوص فوتبال فکر کنم. در خصوص آینده حرفه ای ام هم باید با خانواده و مدیر برنامه هایم صحبت کنم. باید از خدا بابت چنین دوران حرفه ای ام تشکر کنم چون کاری که می خواستم را کردم و برای تیمی بازی بازی کردم که عاشقش هستم. از هم تیمی ها و رقبایم تشکر می کنم که من را سرزنده نگه داشتند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 151

به "ده روسی پس از خداحافظی از رم: وفاداری ام به جالوروسی کم نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده روسی پس از خداحافظی از رم: وفاداری ام به جالوروسی کم نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید