آنچلوتی: لیورپول حق داشت که کلوپ شگفت انگیز را به من ترجیح دهد

به گزارش شهر سرگرمی، کارلو آنچلوتی در آستانه نبرد با لیورپول در جام حذفی انگلیس، از چگونگی احتمال پیوستن به حریف مرزیساید تافی ها پرده برداشت و تایید کرد که قرمز های آنفیلد حق داشتند که یورگن کلوپ را به وی ترجیح دهند.

آنچلوتی: لیورپول حق داشت که کلوپ شگفت انگیز را به من ترجیح دهد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آنچلوتی 60 ساله نخستین شهرآورد مرزیساید خود را فردا (شنبه) زمانی که تافی ها برابر لیورپول در آنفیلد صف آرایی می نمایند، تجربه خواهد نمود.

اما سرمربی باتجربه ایتالیایی در صورتی که مقامات باشگاه لیورپول چهار سال پیش وی را به عنوان جانشین برندن راجرز انتخاب می کردند، می توانست در شهرآورد فردا راهنمایی تیم آنفیلد را برعهده بگیرد.

آنچلوتی با قرمزها وارد مذاکره شد اما حالا اعتراف نموده که لیورپولی ها حق داشتند که کلوپ را به جای وی انتخاب نمایند؛ کسی که این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و همچنین صدرنشینی لیگ برتر جزیره رسانده است.

آنچلوتی در نشست خبری پیش از ملاقات فردا گفت: بعد از جدایی از رئال مادرید بود و با مالک باشگاه مکالمه ای داشتم. آنها به دنبال سرمربی جدید بودند اما فکر می کنم یورگن انتخاب درستی بود. او کار شگفت انگیزی را در لیورپول انجام می دهد و باید بگویم دست مریزاد. او تیمی فوق العاده با بازیکنانی شگفت انگیز ساخته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر آنها در فرم ایده آلی هستند اما ما نباید بیش از حد در خصوص حریف فکر کنیم.

اورتون آخرین بار در ماه دسامبر مقابل لیورپول نهاده شد و بازی را پنج بر 2 واگذار کرد؛ نتیجه ای که در نهایت به برکناری مارکو سیلوا انجامید.

تافی ها از سال 1999 تا به امروز در هیچ رقابتی در آنفیلد برنده نبودند اما آنچلوتی در لیگ قهرمانان و در زمان حضور روی نیمکت ناپولی بهتر از کلوپ عمل نموده و در این فصل امیدوار است تا برای طرفداران تیم جدیدش نیز شگفتی سازی کند.

آنچلوتی تاکید نمود: با خواسته طرفداران اورتون آشنا هستم و همه یک رویا داریم؛ شکست لیورپول در آنفیلد. این موضوع برای ما یک رویا و فرصت است بنابراین شانس خودمان را امتحان می کنیم. وقتی 2 تیم در یک شهر وجود دارند، به طور معمول رقابت بزرگی شکل می گیرد. درست مثل شهرآورد میلان یا رم و می دانم که طرفداران هر تیم برای شکست دادن حریف چه هیجانی دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 646

به "آنچلوتی: لیورپول حق داشت که کلوپ شگفت انگیز را به من ترجیح دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: لیورپول حق داشت که کلوپ شگفت انگیز را به من ترجیح دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید