گارسیا: دروسی را در رم نگه می دارم

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی جدید جالوروسی مصمم است هافبک ملی پوش تیمش را که چندی پیش نسبت به وضعیت خود در رم ابراز نارضایتی نموده بود در پایتخت ایتالیا نگه دارد.

گارسیا: دروسی را در رم نگه می دارم

به گزارش خبرنگاران، با وجود شایعات زیادی که در مورد احتمال انتقال دانیله دروسی به یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس وجود دارد، رودی گارسیا تاکید نمود این هافبک با تجربه را در رم نگه خواهد داشت.

چلسی یکی از تیم های است که این اواخر از آن به عنوان مشتری اصلی دروسی نام برده شده است اما گارسیا میخواهد تمام کوشش خود را انجام دهد تا ستاره 29 ساله تیمش را با وجود شرایط سختی که فصل گذشته داشت، به ماندن در میان قرمزپوشان شهر رم متقاعد کند. دروسی فصل گذشته پس از اختلافاتی که با زدنک زمن، سرمربی پیشین رم پیدا کرد از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته و دچار افت شد.

رودی گارسیا اما برنامه ای برای حذف دروسی از ترکیب تیمش نداشت. سرمربی پیشین لیل فرانسه که ماه گذشته راهنمایی جالوروسی را بر عهده گرفت، گفت: دروسی بازیکن بزرگی است و مطمئنا به نفع ما است که او را اینجا نگه داریم.

علاوه بر دروسی، پابلو اوسوالدو و مارکینیوس (مهاجم و مدافع) نیز جزو آن دسته از بازیکنان رم هستند که شایعه جدایی شان از این تیم شنیده می گردد. گارسیا در این خصوص توضیح داد: آنها هنوز با ما هستند و برنامه من این است که بهترین بازیکنان را در تیم نگه دارم. با این حال اگر به رفتن اصرار داشته باشند، جای شان را با بازیکنان دیگری پر خواهیم کرد.

وضعیت بی ثبات رم در فصل گذشته، فصلی که زدنک زمن در میانه آن تیم را ترک کرد، سبب شد جالوروسی به رده ای بهتر از ششمی دست پیدا نکند و سهمیه لیگ اروپا را از دست بدهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 267

به "گارسیا: دروسی را در رم نگه می دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: دروسی را در رم نگه می دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید