همه از تیم ملی والیبال انتظار قهرمانی آسیا دارند، علت تغییر در ترکیب ملی پوشان

به گزارش شهر سرگرمی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا هم مردم و هم خودمان انتظار قهرمانی داریم، در مورد تغییرات ایجاد شده در ترکیب تیم ملی شرح داد.

همه از تیم ملی والیبال انتظار قهرمانی آسیا دارند، علت تغییر در ترکیب ملی پوشان

به گزارش خبرنگاران، در حاشیه تمرین امروز (پنج شنبه) 21 شهریور ماه 1398 تیم ملی والیبال ایران، ایگور کولاکوویچ در جمع خبرنگاران، گفت: بعد از رقابت های انتخابی المپیک 2020 روسیه چند روزی تعطیلات داشتیم و پس از آن تا کنون سه هفته تمرین نموده ایم.

وی اضافه نمود: بعضی بازیکنان خسته بودند و بعضی مصدوم اما فکر می کنم یکسری مسائل را با برنامه تمرینی که طراحی شد حل کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: روز گذشته هم فرصتی داشتیم تا بازی محبت آمیز ای با استرالیا برگزار کنیم و سعی کردیم با تعویض ها در تیم شرایط را بهبود ببخشیم. شاید نتوانستیم شکل اصلی تیم را به دست آوریم، اما دستاورد مناسبی داشتیم.

کولاکوویچ همچنین درباره تغییرات ایجاد شده در ترکیب تیم ملی، اعلام کرد: اگر تغییرات آنالیز کنیم تنها یک تغییر نسبت به روسیه داریم، آن هم جایگزین شدن امیرحسین اسفندیار به جای جواد معنوی نژاد است. اسفندیار شایستگی داشت و خوب تمرین کرد و جایگزین شد.

وی درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا، شرح داد: همه مردم و حتی خود ما انتظار قهرمانی داریم، اما باید مرحله به مرحله پیش رویم. ما طی 9 روز پشت سر هم بازی داریم و باید روز به روز پیش رویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 307

به "همه از تیم ملی والیبال انتظار قهرمانی آسیا دارند، علت تغییر در ترکیب ملی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه از تیم ملی والیبال انتظار قهرمانی آسیا دارند، علت تغییر در ترکیب ملی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید