خوشحالم کوشش کاراته کاهادیده می گردد، آزمون سختی را پشت سر گذاشتم

به گزارش شهر سرگرمی، بهمن عسگری ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: بعد از کوشش فراوان برای کسب سهمیه المپیک، پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و فشرده، رژیم های غذایی، مسابقات متعدد و ... انتظار حمایت مسئولان ورزش کشور از کاراته، انتظار بجایی است و خوشحالم که آقای سلطانی فر وزیر ورزش این کوشش خانواده بزرگ کاراته را دید.

خوشحالم کوشش کاراته کاهادیده می گردد، آزمون سختی را پشت سر گذاشتم

وی اضافه نمود: جای بسی خوشحالی دارد که بالاترین مسئول ورزشی کشور به گلایه ها و ناراحتی های ورزشکاران توجه می نماید. بدون شک این دلسوزی و تداوم فرایند مسئولان عزیز نتایج خوبی برای ورزش خواهد داشت چرا که این توجه به قهرمانان انگیزه ها را بالا برده و می دانند که زحمات آنها دیده می گردد. ضمن اینکه وزیر ورزش گفتند که نگران شغل، حقوق و پاداش ها نباشید. اینها مسائل مهمی برای ورزشکاران است. برای هر ورزشکاری آینده خانواده و فرزندانش اهمیت دارد و اگر آن قهرمان ورزشی بداند که این کوشش ها، زحمات و افتخارآفرینی ها دیده می گردد، شغل و پاداش خوب دارد و به امورش رسیدگی می گردد، قطعأ روحیه و انگیزه ای دو برابر خواهد داشت.

ملی پوش کاراته ایران در خصوص فشردگی مسابقات کاراته وان گفت: از زمانی که ورود کاراته به المپیک رسمی شد و پس از آن اعلام شرایط کسب سهمیه، خود را برای چنین شرایط سخت و طاقت فرسایی آماده کردیم. یک ماراتن واقعی است که تقریباً هر دو هفته یک بار، یک تورنمنت سنگین در حد رقابتهای جهانی پیش روی ما است و خدا را شاکرم که از این آزمون سخت سربلند بیرون آمدم.

عسگری ادامه داد: سایر اعضای تیم، کادر فنی و مجموعه فدراسیون در کوشش هستند تا در سایر بخش ها هم بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم. امیدواریم این حمایت ها ادامه داشته باشد تا این اتفاق خوب برای کاراته ایران رقم بخورد. البته در خصوص وزن 75+ کیلوگرم سهمیه المپیک برای کشورمان به دست آمده و سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب در حال کوشش هستند و امیدوارم شایسته ترین کاراته کا کسب سهمیه کند.

اولین کاراته کای المپیکی ایران در انتها در خصوص حضور در مسابقات کاراته وان مراکش گفت: رقابتهای سالزبورگ اهمیت زیادی دارد و کوششم این است که صندلی خود را در صدر رنکینگ حفظ کنم. در صورتی که در این مسابقات به مدال برسم، در این مورد با سرمربی تیم ملی صحبت می کنم و در صورتی که نظر ایشان مثبت باشد، در مراکش مبارزه نخواهم کرد. به امید روزهای خوب و موفقیت های زیاد به یاری خدا و دعای مردم عزیز و حمایت مسئولان زحمت کش.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 760

به "خوشحالم کوشش کاراته کاهادیده می گردد، آزمون سختی را پشت سر گذاشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالم کوشش کاراته کاهادیده می گردد، آزمون سختی را پشت سر گذاشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید