خسارت 80 تا 100 درصدی منازل آسیب دیده در آتش سوزی روستای زشک، عملیات کاوش تا فردا ادامه دارد

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: 20 منزل مسکونی در بافت قدیم روستای زشک از توابع شهر شاندیز در حومه مشهد به علت آتش سوزی بین 80 تا 100 درصد خسارت دید و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

خسارت 80 تا 100 درصدی منازل آسیب دیده در آتش سوزی روستای زشک، عملیات کاوش تا فردا ادامه دارد

مهدی رضایی با اعلام این خبر بیان نمود: عصر پنج شنبه، سی ام اردیبهشت ماه 1400 در پی وقوع آتش سوزی در چندین منزل مسکونی در روستای زشک از توابع شاندیز و درخواست کمک آتش نشانی این شهر از سازمان آتش نشانی مشهد، ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد مقدس بلافاصله آتش نشانان چندین ایستگاه را به همراه خودروهای پیشرفته اطفاء حریق به روستای زشک در فاصله 20 کیلومتری مشهد اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد اضافه نمود: به محض حضور آتش نشانان اعزامی در محل معین شد این حریق در بافت قدیم روستای زشک رخ داده و بیشتر منازل آسیب دیده دارای سقف چوبی و شیروانی بوده و حریق به سرعت گسترش یافته و به 20 منزل یک طبقه و دو طبقه بین 80 تا 100 درصد خسارات وارد کرده است.

رضایی گفت: علاوه بر اعزام آتش نشانان و خودروهای آتش نشانی شهر طرقبه و شاندیز، 40 آتش نشان به همراه 15 خودرو پیشرفته اطفاء حریق و خودروهای لجستیکی و فرماندهی از آتش نشانی مشهد برای مهار این آتش سوزی به روستای زشک در فاصله 20 کیلومتری مشهد اعزام شدند که خوشبختانه در همان ساعت اولیه با تلاش نفس گیر و طاقت فرسای آتش نشانان این 3 شهر حریق مهار و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.

وی شرح داد: هم اکنون عملیات کاوش و لکه گیری برای جلوگیری از برگشت حریق در محل ادامه دارد و پیش بینی می شود که این عملیات لکه گیری تا سحرگاه روز جمعه ادامه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسیده است و علت دقیق وقوع آن و میزان خسارت مالی وارده در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1610

به "خسارت 80 تا 100 درصدی منازل آسیب دیده در آتش سوزی روستای زشک، عملیات کاوش تا فردا ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 80 تا 100 درصدی منازل آسیب دیده در آتش سوزی روستای زشک، عملیات کاوش تا فردا ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید