حضور موقت بیرانوند زیر سایه دروازه بان کروات پرسپولیس

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، 6 گل خورده پرسپولیس در سه بازی گذشته خود در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا یحیی گل محمدی علاوه بر تغییر در خط دفاعی خود تصمیم به نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند برای بازی با سپاهان اصفهان بگیرد؛ هرچند که اتفاقات عجیبی که منجر به عدم برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان شد مانع از محک جدی ساختار جدید خط دفاعی و دروازه بان کروات سرخ ها شد.

حضور موقت بیرانوند زیر سایه دروازه بان کروات پرسپولیس

با این حال یحیی گل محمدی همچنان قصد استفاده از بوژیدار رادوشوویچ را برای حضور در ترکیب اصلی تیمش دارد تا دروازه بان کروات تیمش را مقابل شهرخودرو بازی دهد.

بعید نیست درخشش احتمالی رادو در ملاقات با شهر خودرو باعث ادامه حضور او در ترکیب این تیم برای بازی با التعاون عربستان در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز گردد. هرچند که برگزاری این بازی آسیایی هم در ابهام واقع شده است.

بنابراین بیرانوند که قرارداد رسمی خود را با باشگاه آنتورپ بلژیک برای ترانسفر به این تیم در انتها فصل جاری لیگ برتر عقد نموده است باید منتظر فرصت دوباره از سوی کادرفنی سرخ ها برای حضور در ترکیب اصلی تیمش باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 18:30 پنجشنبه هفته جاری در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر با شهر خودرو مشهد بدون حضور تماشاگران خود در استادیوم آزادی بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 786

به "حضور موقت بیرانوند زیر سایه دروازه بان کروات پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور موقت بیرانوند زیر سایه دروازه بان کروات پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید