خرید بازیکن با نظرسنجی در اینستاگرام در یک تیم لیگ برتر خبرنگاران

به گزارش شهر سرگرمی، تصاویری از استوری های منتسب به صفحه علیرضا رحیمی، معاون باشگاه تراکتور منتشر شده که وی در آن ها برای جذب بازیکن، بین طرفداران نظرسنجی گذاشته است.

خرید بازیکن با نظرسنجی در اینستاگرام در یک تیم لیگ برتر خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، معاون تراکتورا پرسیده سامان نریمان دنیا، خالد شفیعی و... را جذب کنیم یا نکنیم! این کار در سطح مبتذل ترین صفحات طرفداری اینستاگرام است و شگفت انگیز به نظر می رسد که یک نفر در سطح معاونت باشگاه تراکتور، بدون هیچ مزاحمتی از این شیوه استفاده می نماید.

به هر حال از این اتفاقات قبلا هم در فوتبال ایران اتفاق افتاده است؛ مثل زمانی که دنیایان، مالک سابق نفت تهران در یک رستوران از بازیکنانش خواست با هر اسمی به عنوان مربی موافق هستند دست بلند نمایند. در نهایت هم در آن جلسه مطبوع (!) علی کریمی به عنوان سرمربی نفت انتخاب شد و داستان های بعدش پیش آمد؛ از درگیری مربی و مالک تا انحلال نفت.

باشگاهداری آدابی دارد که متأسفانه خیلی از مدیران و مسئولان مربوطه در بالاترین سطح لیگ ایران هم از درک و رعایت آن عاجز هستند. طرفدار عزیز است، محترم است اما بازیکن را باشگاه و مخصوصا کادر فنی با توجه به سطح نیازها انتخاب می نمایند. اینکه شما با ژست احترام به مردم چنین اصولی را زیر پا بگذارید، اتفاقا بی احترامی به لوگوی باشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1494

به "خرید بازیکن با نظرسنجی در اینستاگرام در یک تیم لیگ برتر خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بازیکن با نظرسنجی در اینستاگرام در یک تیم لیگ برتر خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید