جزئیات وام 100 میلیون تومانی ازدواج اعلام شد

به گزارش شهر سرگرمی، معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره جزئیات وام ازدواج 100 میلیون تومانی به زوجین، توضیحاتی داد.

جزئیات وام 100 میلیون تومانی ازدواج اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز دوم اردیبهشت در گفت وگوی خبری درباره جزئیات وام ازدواج، اظهار کرد: هر سال وام ازدواج پرداخت می گردد و پیش بینی ما این بود که اولین وام 50 میلیون تومانی برای هریک از زوجین در خرداد ماه باشد، اما خوشبختانه در هفته گذشته برخی از بانک ها و شعب ثبت نام و پرداخت وام 100 میلیون تومانی ازدواج را شروع کردند.

او با اشاره به اینکه هر سال بانک مرکزی دستورالعمل وام قرض الحسنه ازدواج را تصویب می نماید و بخشنامه صادر می گردد، اضافه کرد: بخشنامه وام قرض الحسنه ازدواج به همه بانک ها صادر شده و زوجین هنگامیکه ثبت نام کردند و پیامک برای آنان دیر آمد نباید نگران باشد، زیرا این یک فرایند طبیعی است و این روال تا خرداد ماه طبیعی است و اگر بعد از خردادماه در نوبت ماند و وام را دریافت نکرد می توانند پیگیری کند.

او تاکید نمود: حتما برای دریافت وام به سایت رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir مراجعه نمایند، این آدرس سایت تسهیلات ازدواج در کشور است به جز این لینک هر سایت دیگری کلاهبرداری است.

تندگویان مطرح کرد: طبق بخشنامه بانک مرکزی برای هر 50 میلیون تومان یک ضامن احتیاج است و شرایط بازپرداخت آن 84 ماه، 7 ساله بوده و با سود 4 درصد است همچنین پیش ثبت نام به وسیله سایت است، زوجین هنگام دریافت کدرهگیری می توانند به شعبه معرفی شده مراجعه نمایند.

او با اشاره بر اینکه برای دریافت وام 50 میلیونی تاریخ عقد باید بعد از اول فروردین 96 باشد، گفت: زوجین اگر در مراحل دریافت وام به هر مسئله ای روبرو شدند توسط شعبه های در همان سایت اعلام شده می توانند شکایت خود را ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 935

به "جزئیات وام 100 میلیون تومانی ازدواج اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات وام 100 میلیون تومانی ازدواج اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید