جدایی 3+2 ستاره از پرسپولیس ، جدایی دو بازیکن مطرح قطعی شد؟

به گزارش شهر سرگرمی، 2 بازیکن مطرح پرسپولیس نتوانستند انتظارات گل محمدی را برآورده کننده و جدایی شان از پرسپولیس قطعی به نظر می رسد.

جدایی 3+2 ستاره از پرسپولیس ، جدایی دو بازیکن مطرح قطعی شد؟

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس این روزها در شرایطی رقابت سنگین و فشرده ای برای قهرمانی را سپری می نماید که فصل قبل پس از پنج سال، این عنوان را به استقلال واگذار کرد.

پرسپولیس یکی از پرستاره ترین تیم های سال جاریش را دارد. اما هنوز هم سپاهان و استقلال بالاتر از این تیم هستند و شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. بدین ترتیب سرخپوشان باید علاوه بر کسب تمام امتیازات چشمشان به سایر مسابقات داشته باشد تا زردپوشان اصفهانی و آبی پوشان تهرانی امتیاز از دست بدهند.

یکی از مسائل پرسپولیس در فصل جاری، عملکرد ضعیف بعضی بازیکنانش بود. بازیکنانی که جدایی آنها در انتها فصل قطعی به نظر می رسد. شیخ دیاباته در صدر این لیست است. مهاجم میالیایی همواره مصدوم پرسپولیس که با قراردادی 370 هزار دلاری به پرسپولیس آمده بود، سال جاری در بیشتر مسابقات غایب بود و قراردادش تمدید نمی گردد.

فرشاد فرجی دیگر بازیکی است که ممکن است در انتها فصل این تیم را ترک کند. بازیکنی که این فصل هر بار هم ددر ترکیب قرار گرفته، اشتباهات فاحشی داشته تا موجب گردد این بازیکن روزهای انتهای اش را در پرسپولیس سپری کند.

این در حالی است که هنوز بعضی نفراتی مانند عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی هم زمزمه هایی مبنی بر جدایی شان به شنیده می گردد و خودشان را به کادرفنی ثابت نکردند.

از طرفی دیگر احمد گوهری که نیم فصل سال گذشته پرسپولیسی شد، سال جاری تنها یکبار فرصت حضور در ترکیب را داشت و ممکن است او هم پرسپولیس را ترک کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2179

به "جدایی 3+2 ستاره از پرسپولیس ، جدایی دو بازیکن مطرح قطعی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی 3+2 ستاره از پرسپولیس ، جدایی دو بازیکن مطرح قطعی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید