تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به 21 نفر رسید

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آوا، وحیدالله مایار سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام نمود: 5 مورد مثبت جدید ویروس کرونا در افغانستان به ثبت رسیده است.

تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به 21 نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان در این خصوص افرود: با ثبت این 5 مورد، شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در افغانستان به 21 نفر رسیده است.

گفتنی است، شنبه اعلام شد که تمامی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه های افغانستان به دلیل مقابله با انتشار ویروس کرونا تا 18 آوریل سال جاری میلادی تعطیل شدند.

صدیق صدیقی سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان نیز پیشتر با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه های افغانستان به علت مقابله با انتشار ویروس کرونا تا 18 آوریل سال جاری تعطیل هستند. این تصمیم بنا بر مصوبه مشترک وزارتخانه های بهداشت، آموزش و پرورش، تحصیلات عالی و اطلاعات و فرهنگ و دستور محمد اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان اجرا شده است.

گفتنی است پیشتر محمد اشرف غنی در نخستین جلسه شورای امنیت ملی افغانستان گفته بود که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از تجمعات جلوگیری و از برگزاری جشن نوروز خودداری شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 840

به "تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به 21 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در افغانستان به 21 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید