شرایط بازگشایی استادیوم ها، مشاغل پرریسک و مدارس از زبان ربیعی

به گزارش شهر سرگرمی، سخنگوی دولت گفت: فعالیت اصناف پرریسک مانند مجموعه های ورزشی عظیم در شهرهای کم خطر فعلا تعطیل است ولی مجموعه هایی که جمعیت کمی درآنها تردد دارد می توانند فعالیت خود را شروع نمایند.

شرایط بازگشایی استادیوم ها، مشاغل پرریسک و مدارس از زبان ربیعی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سخنگوی دولت گفت: در جلسه ستاد ملی کرونا 132 شهر به عنوان شهر کم خطر (شرایط سفید) اعلام شد، اما این شرایط ثابت نیست و تغییر خواهد نمود؛ دولت دائما در حال رصد، آنالیز و ارزیابی است و طبقه ها را به روز می نماید در این شهرها مساجد بازگشایی شدند و نماز جماعات و آدینه با حفظ پروتکل های بهداشتی اقامه می گردد.

علی ربیعی بیان نمود: در این 132 شهر فقط مشاغل پرریسک تعطیل هستند و بقیه مشاغل می توانند در این شهرها فعالیت خود را ادامه دهند؛ حتی اصناف پرریسک مانند مجموعه های ورزشی عظیم فعلا تعطیل هستند ولی مجموعه های ورزشی که جمعیت کم در آنها تردد دارد و انفرادی هستند با حفظ پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت خود را شروع نمایند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری گفت: قرار بود مدارس این شهرها روز 20 اردیبهشت بازگشایی شوند، اما رئیس جمهوری برای ایجاد اطمینان نهایی از این که همه پروتکل های بهداشتی مراعات می گردد و ظرفیت ها و زمینه های آن به وجود آمده است این تاریخ را به تعویق انداخت و به 27 موکول شد و سه وزارتخانه بهداشت کشور و آموزش و پرورش موظف شدند این موضوع را آنالیز نمایند و باز هم در جلسه آینده شرایط را مجدد آنالیز می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 967

به "شرایط بازگشایی استادیوم ها، مشاغل پرریسک و مدارس از زبان ربیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بازگشایی استادیوم ها، مشاغل پرریسک و مدارس از زبان ربیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید