خبرنگاران عشق درون در جشنواره ای در ایتالیا فینالیست شد

به گزارش شهر سرگرمی، تهران- خبرنگاران- فیلم کوتاه عشق درون به نویسندگی و کارگردانی احسان نصری به بخش فینال هشتمین سال جشنواره فیلم کوتاه اسپای استوریز/ Spi Stories ایتالیا راه یافت.

خبرنگاران عشق درون در جشنواره ای در ایتالیا فینالیست شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

فیلم کوتاه عشق درون به تهیه کنندگی اکرم خوشوقت روایت عشق و ایثار کودکِ کاری را به نمایش می گذارد و مانند دو اثر قبلی فیلمساز بدون دیالوگ و موزیکال محور است. احسان نصری با سومین تجربه فیلمسازی اش در حوزه فیلم و انیمیشن در این جشنواره حضور دارد و فارغ تحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن است.

محمد مرادی، علیرضا سلطانپور، خدیجه رحیمی، مهرزاد سلطانپور، سعید خرمی بازیگران این فیلم هستند.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می توان به فیلمبردار: احسان نصری ومیلاد حسین پور، تدوین: احسان نصری و میلاد حسین پور، موسیقی: ماکیچی، هلی شات: علی عظیمی گرافیک: سجاد پاهنگ دار و مشاور رسانه: مریم رودبارانی هستند.

هشتمین سال جشنواره اسپای استوریز/ Spi Stories ایتالیا سال جاری به موضوع نابرابری می پردازد که یکی از مسائل اساسی زمان ما است. مسائل اجتماعی، فقر، کاهش درآمد، بیکاری یا کار ضعیف، افزایش موانع در دسترسی به آموزش کافی یا مراقبت های پزشکی، تبعیض جنسیتی، نابرابریهای جغرافیایی و اقلیمی از جمله موارد مورد توجه این جشنواره است.

این جشنواره هر سال به صورت فیزیکی برگزاری می گردد و هشتمین دوره آن با توجه به شیوع کرونا همچنان تعیین نیست که به چه صورت برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1018

به "خبرنگاران عشق درون در جشنواره ای در ایتالیا فینالیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عشق درون در جشنواره ای در ایتالیا فینالیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید