تراکتور احتیاج به بازسازی دارد، بازیکنان این تیم آرزوی هر مربی هستند

به گزارش شهر سرگرمی، مرتضی اسدی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد تساوی تراکتور تبریز مقابل پیکان تهران در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر گفت: عملکرد یک تیم را نمی توان روی یک بازی مورد آنالیز قرار داد. تراکتور موقعیت هایی را در جریان بازی از دست داد و پیکان هم سرعت بسیار بالایی داشت اما من فکر می کنم تراکتور با وجود اینکه ابزار با کیفیتی را در ترکیب خود دارد نمی تواند برای حریفانش دردسر درست کند.

تراکتور احتیاج به بازسازی دارد، بازیکنان این تیم آرزوی هر مربی هستند

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بازیکن پیشین تراکتور اضافه نمود: داشتن بازیکنانی مثل مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و رشید مظاهری برای هر تیمی یک نکته بسیار مثبت محسوب می گردد. طبیعی است باید بازدهی تیمی تراکتور بسیار بیشتر از این باشد. داشتن این بازیکنان آرزوی هر مربی هستند.

وی درباره عملکرد کادر فنی این تیم ادامه داد: آقای ساکت الهامی نتایج خوبی را قبل از قطع بازی ها به دلیل شیوع کرونا گرفته بود اما وقتی لیگ شروع شد مسائل مدیریتی این باشگاه هم کار خودش را شروع کرد. تراکتور خود خواسته به سمت حاشیه رفت و مسائل فنی در ذهن بازیکنانش کمی تغییر کرد.

اسدی تاکید نمود: معین بود هیچ باشگاهی نمی تواند از تصمیمات سازمان لیگ سرپیچی نموده و در مسابقات شرکت نکند اما تراکتور و یکی دو باشگاه دیگر مدام حرف از ادامه ندادن می زدند. آنها نه تنها برای سایر تیم ها مشکل نساختند بلکه ذهن اعضای تیم خودشان را تحت تاثیر قرار دادند. باشگاهی که اهداف بزرگی در سر می پروراند نباید اسیر حواشی گردد. تراکتور در طول دو فصل گذشته خودش را مدعی عنوان قهرمانی معرفی نموده است. لیگ برتر را هم خیلی خوب شروع کرد اما نتوانست پیروز گردد چون بعضی تصمیمات مدیران در این تیم تاثیرگذار است.

پیشکسوت تراکتور یادآور شد: تراکتور باید تغییرات اساسی داشته باشد. این تیم از لحاظ تماشاگر یکی از محبوب ترین های قاره آسیاست و حقش نیست هر سال آرزوی هوادارانش به تاخیر بیفتد. تساوی این تیم با پیکان کار را برای آنها در جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا سخت کرد که واقعا امیدوارم بتواند در سه بازی به جامانده پیروز بازی ها شده و جواز حضور در این تورنمنت مهم را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 994

به "تراکتور احتیاج به بازسازی دارد، بازیکنان این تیم آرزوی هر مربی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور احتیاج به بازسازی دارد، بازیکنان این تیم آرزوی هر مربی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید