برندگان مسابقه مجازی نوروزی گلستان معرفی شدند

به گزارش شهر سرگرمی، مسئول روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از معین شدن آثار برتر بخش های مختلف مسابقه مجازی نوروزی اطلاع داد.

برندگان مسابقه مجازی نوروزی گلستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، مسعود زیارتی روز گذشته چهارشنبه 27 فروردین ماه 99 با اعلام این خبر گفت: با شیوع کرونا ویروس و در راستای ایجاد سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت برای هم وطنانی که در ایام نوروز با ماندن در خانه به قطع زنجیرهٔ انتقال این ویروس یاری کردند، توسط این اداره کل مسابقه مجازی نوروزی راه اندازی شد.

او گفت: امروز برندگان این مسابقه مجازی نوروزی که از یکم لغایت 15 فروردین ماه در چهار بخش اعم از خاطره نویسی از سفرهای گذشته به استان گلستان، معرفی ظرفیت های گردشگری ، تصاویر از حضور در جاذبه های استان در سنوات گذشته و جمله ای امیدبخش از گذران شرایط موجود برگزار گردید، معرفی شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گلستان با اشاره به این که استقبال خوبی از این مسابقه مجازی صورت گرفت، گفت: پس از داوری آثار ارسالی، نرگس رحمانی از قزوین، مهرانگیز مقدسی از گلستان به ترتیب در صندلی اول و دوم بخش خاطره نویسی، وحیده بهرامی کیا از خراسان رضوی و راضیه معمری از گلستان در صندلی اول و دوم بخش عکس با جاذبه های استان قرار گرفتند.

او اضافه نمود: در بخش معرفی ظرفیت های گردشگری و توصیف استان گلستان سید اسماعیل مصطفوی از تهران رتبه اول و علی پاک از کهکیلویه و بویراحمد رتبه دوم و همچنین در بخش جمله امیدبخش برای گذران شرایط موجود نیز رسول میری از استان زنجان و الهام جعفری از استان گلستان به ترتیب به عنوان رتبه اول و دوم معرفی شدند.

زیارتی ضمن قدردانی از هم وطنانی که در این مسابقه مجازی شرکت کردند، گفت: به نفر اول هر بخش دو شب اقامت رایگان به همراه اعضای خانواده دریکی از بهترین بوم گردی های استان (پس از پیروزی بر کرونا ویروس) و به نفر دوم هر بخش نیز جایزه نفیسی از صنایع دستی استان اهدا می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 922

به "برندگان مسابقه مجازی نوروزی گلستان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان مسابقه مجازی نوروزی گلستان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید