کنترل خودروهای غیربومی در مبادی ورودی آذربایجان شرقی

به گزارش شهر سرگرمی، سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اتوبوس ها و خودروهای غیربومی با همکاری مأموران پلیس راه پس از توقف در مبادی ورودی استان از سوی کارشناسان بهداشت و درمان استان کنترل می شوند.

کنترل خودروهای غیربومی در مبادی ورودی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، سرهنگ رضا کریمی نژاد اضافه کرد: پیرو جلسه 17 اسفند ستاد مدیریت و مقابله با کرونا و تأکید استاندار بر کنترل و محدودیت رفت وآمد در مبادی ورودی استان، هم اکنون چهار تیم از مأموران پلیس راه با استقرار در مسیرهای آذرشهر - تبریز، تهران - تبریز (آزادراه)، مشکین شهر - اهر و سراب - تبریز در کنترل اتوبوس ها و خودروهای غیربومی ورودی به استان با کارشناسان بهداشت و درمان همکاری می کنند.

او گفت: کارشناسان بهداشت و درمان پس از توقف اتوبوس ها و خودروهای غیربومی ورودی به استان، با استفاده از دستگاه تب سنج مسافران را ازنظر بیماری کرونا بررسی و در صورت مشکوک شدن، مسافر برای انجام بررسی های بیشتر به بیمارستان منتقل می شود.

سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی با اعلام آمادگی برای همکاری با نهادهای ذی ربط برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: ایمن سازی مبادی ورودی استان و تبریز از سوی مأموران پلیس راه تا زمان عادی شدن شرایط ادامه دارد.

او از مردم خواست توصیه های کارشناسان بهداشت و درمان را رعایت کرده و در صورت نداشتن ضرورت از سفرهای خارج استانی پرهیزکرده و برای کنترل بیماری کرونا با کارشناسان بهداشت و درمان و نهادهای ذی ربط همکاری کنند.

آذربایجان شرقی علاوه بر اعمال محدودیت رفت وآمد در مبادی ورودی استان، در طول ایام نوروز 99 پذیرای میهمانان نوروزی نخواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 826

به "کنترل خودروهای غیربومی در مبادی ورودی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل خودروهای غیربومی در مبادی ورودی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید