با معروف ترین مدارس متروکه جهان آشنا شویم

به گزارش شهر سرگرمی، ترس یکی از کلید واژه های گردشگری در جهانی مدرن است. در روزگاری با فیلم های ژانر ترس و کتاب هایی با موضوع ارواح، شیاطین و جادوگرانی که همه را دچار هراس می نمایند، دیدن مکان هایی که نامشان با ترس و ارواح عجین شده، برای بسیاری خالی از لطف نیست. هری پاتر یکی از مجموعه هایی بوده که جادو و ترس را وارد جهانی مدرسه و تحصیل کرد و از هاگواترز مدرسه ای خیالی ساخت؛ خیالی که بین دانش آموزان و حتی بزرگسالان از هر واقعیتی ملموس تر شد. اما، اگر از کنار این مدرسه ساخته ذهن بگذریم، در جهانی واقعی مدرسه های دیگری هم وجود دارند که به دلایلی متروکه شده و امروزه، افسانه هایی از ارواح سرگردانی که در آنها به تحصیل مشغول هستند، شنیده می شوند. در ادامه قصد داریم به معرفی معروف ترین مدارس متروکه جهان که ارواح سرگردان دانش آموزان هنوز در آنها تحصیل می نمایند، بپردازیم. اگر از علاقمندان ژانر وحشت هستید، همچنان با ما در تور ترسناک ترین مدرسه های جهان همراه باشید.

با معروف ترین مدارس متروکه جهان آشنا شویم

مدرسه ای با سکانس های ترسناک دکتر هو

یکی از پر طرفدارترین مکان های جهان برای فیلمبرداری و برداشت سکانس های ترسناک مشهور، مدرسه ای دخترانه بوده که در روزگاری نه چندان دور، دانش آموزان دختر به طور شبانه روزی در آن مشغول به تحصیل بودند. سالن و حمام های این مدرسه سنتی که در سال 1999 میلادی برای همواره تعطیل شد، از بخش های هراس آورش بوده که سکانس های فراوانی از فیلم سینمایی دکتر هو در آنها ساخته شده اند. صدای ارواح دانش آموزان این مدرسه را هنوز هم در شب های تاریک و در میان هو هوی باد می توان شنید.

پریپیات اوکراین، مدرسه ای برای آخرالزمان

متروکه ای که تصاویرش می توانند رعب و هراس فراوانی را در دل بیننده ایجاد نمایند، جایی نیست جز مدرسه پریپیات در کشور اوکراین که در اثر حادثه چرنوبیل به سرعت تخلیه شد و به شکلی عجیب، از آن سال در همین حالت ترسناک باقی ماند. ارواح سرگردان این مورد از معروف ترین مدارس متروکه جهان انگار هنوز هم مشغول فرار از انفجار نیروگاه هسته ای چرنوبیل هستند و نگران تحصیل و آینده خود؛ حادثه ای که می توانست آخرالزمان را برای تمام جهان به نمایش بگذارد.

دبیرستان هالی، ترسناک ترین مدرسه نیویورک

در سال 1970، در روستای کوچکی از توابع ایالت نیویورک، دبیرستانی برای همواره بسته شد. اما، ساحتمان و تجهیزات آن باقی ماند تا امروزه با دیوارهای ترک خورده و فضایی گرد و خاک گرفته تبدیل به محلی گردد که به نظر می رسد ارواح سرگردان می توانند در آن کمی استراحت نموده و وحشت بیافرینند. بازدید فراوان گردشگران و عکس های زیادی که عکاس ها از این محل به جهان مخابره نموده اند، دبیرستان هالی را به یکی از دیدنی های مهم این روستا در ژانر وحشت تبدیل نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1044

به "با معروف ترین مدارس متروکه جهان آشنا شویم" امتیاز دهید

4 کاربر به "با معروف ترین مدارس متروکه جهان آشنا شویم" امتیاز داده اند | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با معروف ترین مدارس متروکه جهان آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید