با این نوشیدنی التهاب را در بدن خود کاهش دهید!

به گزارش شهر سرگرمی، امروزه می دانیم که بیشتر بیماری های کنونی به دلیل التهاب هستند. التهاب به سلول ها و دیواره های شریان ها آسیب می زند و می تواند باعث انواع مسائل، از جمله بیماری های التهابی مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی و آرتروز شود.

با این نوشیدنی التهاب را در بدن خود کاهش دهید!

به گزارش خبرنگاران، با کاهش التهاب، بدن بهتر می تواند از بیماری بهبود یابد. یکی از راه های اصلی کاهش التهاب، پیروی از رژیم غذایی شفابخش و مصرف غذا های ضد التهابی فراوان است.

اگر در پی دستور العمل های رژیم غذایی ضد التهابی یا آبمیوه های ضد التهابی برای آرتروز هستید، این نوشیدنی خوشمزه که به اشتراک می گذاریم شما را به هر دو خواسته می رساند. این دستور العمل آبمیوه ضد التهابی ترکیبی عالی برای کمک به سیستم دفاعی بدن و کاهش التهاب است - به علاوه، بسیار هم خوشمزه است!

مواد تشکیل دهنده کلیدی

برخی از بهترین نوشیدنی های طبیعی ضد التهابی به شکل آب میوه های تازه هستند. استفاده از آبمیوه های تازه برای التهاب و کاهش وزن این روز ها بسیار محبوب گشته، اما بسیار مهم است که ترکیب مناسبی از مواد مغذی را انتخاب کنید. آب میوه ضد التهابی می تواند سالم باشد، اما آب میوه تازه ای که حاوی سبزیجاتی مانند خیار و کرفس باشد حتی بهتر است، زیرا معمولاً قند کمتری دارد.

آناناس قطعا یکی از ضدالتهاب های محبوب است، به همین دلیل آن را در این ترکیب اضافه کرده ایم. احتمالاً در مورد فواید آناناس و آب آناناس برای التهاب به دلیل محتوای بالای بروملین آن شنیده اید. زنجبیل ماده دیگری است که تحقیقات علمی نشان داده دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی است. حتی می تواند به کاهش درد عضلانی بعد از یک تمرین شدید کمک کند.

چرا سیب سبز را در این دستور آبمیوه قرار دهیم؟ جدا از طعم لذیذ آن، مانند آناناس، منبعی غنی از کورستین، آنتی هیستامین طبیعی و ضد التهاب نیز می باشد. لیموی کم قند نیز اضافه می گردد. در مطالعات با استفاده از مدل های حیوانی، نشان داده شده است که عصاره پوست لیمو التهاب مربوط به آرتروز را کاهش می دهد؛ بنابراین وقتی این آبمیوه را درست می کنید، به شدت توصیه می گردد از لیمو کامل، پوست و همه بخش های آن استفاده کنید.

اگر در پی تهیه اسموتی ضد التهابی هستید، می توانید برخی از میوه ها و سبزیجات دیگر را نیز استفاده کنید.

ارزش غذایی

اگر برای سلامتی خود آبمیوه می خورید، دستور العمل های آبمیوه ضد التهابی مانند این را نباید از دست داد! یک وعده از این آب میوه خوشمزه شامل مواد مغذی زیر است:

114 کالری

2 گرم پروتئین

صفر گرم چربی

28 گرم کربوهیدرات

5.5 گرم فیبر

16 گرم شکر

112 میلی گرم سدیم

81 میکروگرم ویتامین K (68 درصد DV)

1512 واحد بین المللی ویتامین A (30 درصد DV)

27 میلی گرم ویتامین C (30 درصد DV)

532 میلی گرم پتاسیم (11 درصد DV)

32 میکروگرم فولات (8 درصد DV)

1.3 میلی گرم آهن (7.2 درصد DV)

66 میلی گرم کلسیم (5.1 درصد DV)

12.5 میلی گرم منیزیم (3 درصد DV)

0.2 میلی گرم روی (1.8 درصد DV)

طرز تهیه آبمیوه

تهیه این آبمیوه از ابتدا تا خاتمه فقط چند دقیقه طول می کشد.

وقتی همه مواد را آماده کردید، به سادگی همه آن ها را در آبمیوه گیری ترکیب کنید. سپس مخلوط نهایی را سریع هم بزنید و برای نوشیدن آماده است! به یاد داشته باشید که نوشیدنی های ضدالتهاب تازه مانند این نوشیدنی بهتر است بلافاصله نوشیده شوند.

این نوشیدنی به قدری پر از مواد مغذی و آنزیم های مفید است که احساس می کنید با هر جرعه یک آبمیوه ضد التهاب مصرف می کنید.

منبع: draxe.com

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2039

به "با این نوشیدنی التهاب را در بدن خود کاهش دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این نوشیدنی التهاب را در بدن خود کاهش دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید