بازی با پیکان 6 امتیازی است، شهرخودرو در بازار نقل وانتقالات حضور فعالی خواهد داشت

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی مربی شهرخودرو گفت: با توجه به این که بازیکنانی را از دست داده ایم، قطعا حضور فعالی در بازار نقل وانتقالات خواهیم داشت.

بازی با پیکان 6 امتیازی است، شهرخودرو در بازار نقل وانتقالات حضور فعالی خواهد داشت

وحید فاضلی پیش از ملاقات تیم شهرخودرو با پیکان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: پیکان تیم خوب و کادر فنی کار بلدی دارد و به خوبی از آنان شناخت داریم. علاوه بر اوت های بلند نادر محمدی، برنامه های تاکتیکی دیگری هم دارند. راه های رسیدن به گل مقابل این تیم را مرور نموده و برای آن برنامه داریم.

وی اضافه کرد: ملاقات مقابل پیکان یک بازی 6 امتیازی برای هر دو تیم خواهد بود. سعی داریم از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم. ضمن ارائه یک بازی خوب به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. بازیکنان شرایط این بازی را به خوبی درک نموده اند و برای بازی فردا آمادگی کاملی داریم.

مربی شهر خودرو در مورد فعالیت شهرخودرو در نقل وانتقالات نیم فصل گفت: در ادامه فصل نقل وانتقالات بازیکنان جدیدی جذب خواهیم کرد. با توجه به این که بازیکنانی از دست داده ایم، قطعا برای جایگزینی آنان باید اقدام کنیم. در روزهای آینده با توجه به احتیاج خود و متناسب با شرایط تیم حضور فعالی در بازار نقل وانتقالات خواهیم داشت و لیست بازیکنان مورد نظر کادر فنی به باشگاه داده شده است.

فاضلی ادامه داد: با توجه به فاصله اندک میان دو بازی اخیر تمرینات زیادی نداشتیم، اما سعی کردیم در یکی دو جلسه اخیر نکات تاکتیکی بازی با پیکان را مرور کنیم. برای بازی با پیکان محروم نداریم، اما رضا یزدان دوست را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

وی در مورد جدایی اکبر صادقی، کاپیتان شهرخودرو، اعلام کرد: صادقی کایپتان شهر خودرو بود و سال ها برای این تیم زحمت کشید. وی به دلایل شخصی از تیم جدا شد، اما از روزی که از تیم جدا شده، سعی نموده ایم عدم حضورش در ترکیب را پوشش دهیم و در ادامه به دنبال نفرات جایگزین اکبر صادقی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1493

به "بازی با پیکان 6 امتیازی است، شهرخودرو در بازار نقل وانتقالات حضور فعالی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با پیکان 6 امتیازی است، شهرخودرو در بازار نقل وانتقالات حضور فعالی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید