اعلام ترکیب تیم ملی وزنه برداری و آخرین وضعیت مسافران جهانی

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین برخواه در تشریح برنامه های تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در رقابتهای دنیای گفت: رکوردگیری اردونشینان تیم ملی اواسط مردادماه و همزمان با هفته اول لیگ برتر باشگاههای کشور برگزار خواهد شد که طی آن 12 ملی پوش برای مسابقات قهرمانی 2019 دنیا در تایلند انتخاب می شوند.

اعلام ترکیب تیم ملی وزنه برداری و آخرین وضعیت مسافران جهانی

وی در مورد تمرینات اردونشینان نیز گفت: تمرینات این مرحله از اردوی آماده سازی به منظور حضور در مسابقات دنیای از 10 خردادماه در کمپ تیمهای ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع شده است. شرایط اردو به صورت مناسب و ایده آلی دنبال می گردد و از برگزاری تمرینات رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان در مورد اضافه شدن نفرات جدید به این مرحله از اردو نیز توضیح داد: از روز آدینه 31 خردادماه هم علی داودی و حسین سلطانی دو ملی پوش جوان که به تازگی از مسابقات قهرمانی دنیا از فیجی بازگشته اند، تمرینات خود را در کنار دیگر ملی پوشان بزرگسال شروع می نمایند.

برخواه تاکید نمود: تمرینات به صورت مستمر و بدون وقفه در کمپ تیمهای ملی ادامه دارد. برای آمادگی هر چه بیشتر اردونشینان برنامه ریزی نموده ایم تا مردادماه نیز یک اردوی سطح دریا در یکی از شهرهای شمالی کشورمان برگزار کنیم.

رقابتهای قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان دنیا در سال 2019 میلادی طی روزهای 27 شهریورماه تا 5 مهرماه در تایلند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 180

به "اعلام ترکیب تیم ملی وزنه برداری و آخرین وضعیت مسافران جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ترکیب تیم ملی وزنه برداری و آخرین وضعیت مسافران جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید