اطلاعیه مهم ایران ایر درباره تغییرات برنامه پروازی سفرهای خارجی

به گزارش شهر سرگرمی، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اظهار داشت: با توجه به شروع عملیات حج تمتع 1398 و تغییرات برنامه ای در شبکه پروازی بین المللی هما، مقررات زیر جهت بلیت هایی که تاریخ مسافرت آنها در بازه زمانی 23 تیر تا 17 شهریور 1398 (14JUL - 08SEP) بوده و منجر به تغییر در شرکت حمل کننده، تأخیر / تعجیل (به هر مقدار در ورود و خروج)، ابطال و یا Downgrading شده در نظر گرفته شده است.

اطلاعیه مهم ایران ایر درباره تغییرات برنامه پروازی سفرهای خارجی

1- تغییر تاریخ پرواز مسافران روی همان کلاس پروازی بدون پرداخت هزینه تغییر یا No-Show امکانپذیر است (Revalidate). مسافرانی که پس از آغاز مسافرت اعتبار بلیت آنها به انتها رسیده تعویض بلیت با تمدید اعتبار به اولین پرواز موجود (در صورت بودن جا) و اصلاح Not Valid After در بلیت مجاز است (Exchange).

2- استرداد بلیت قبل از آغاز مسافرت بدون کسر هزینه استرداد و No-Show امکان پذیر است. بعلاوه در صورت انصراف مسافر پس از آغاز مسافرت، بلیت بدون هزینه No-Show و با کسر ½ RT کلاس پروازی استفاده شده و مالیات های مربوطه استرداد می گردد.

3- بلیت هایی که قبل از آغاز مسافرت به علت تغییر نوع هواپیما Downgrade شده اند، وجه بلیت بطور کامل و بدون کسر هرگونه هزینه به وسیله دفتر صادرکننده به مسافران استرداد می گردد. در صورت تمایل مسافر به انجام مسافرت، صدور مجدد بلیت بر روی کلاس پروازی M امکان پذیر است.

4- بلیت هایی که پس از آغاز مسافرت به علت تغییر نوع هواپیما Downgrade شده اند، انجام مسافرت با همان بلیت بلامانع است و بار مجاز برای این مسافران، اندازه بار درج شده در بلیت مسافر است. مبنای استرداد مابه التفاوت وجه این مسافران، کلاس پروازی M است که به وسیله دفتر صادرکننده بلیت یا اداره عایدی هما بعد از انجام پرواز مسترد می گردد بعلاوه در صورت انصراف مسافر، بلیت بدون هزینه No-Show و با کسر ½ RT کلاس پروازی استفاده شده و مالیاته ای مربوطه استرداد می گردد.

چمدان

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1712

به "اطلاعیه مهم ایران ایر درباره تغییرات برنامه پروازی سفرهای خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه مهم ایران ایر درباره تغییرات برنامه پروازی سفرهای خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید