اطلاعیه باشگاه پرسپولیس بعد از برد مقابل پارس جنوبی

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: قبل از هرچیز پیروزی سرخپوشان در افتتاحیه لیگ را به طرفداران تبریک می گوییم. بی تردید این موفقیت ها با درایت کادر فنی کاردان، همت و غیرت بازیکنان توانمند و حمایت طرفداران پر شور ادامه پیدا می نماید. این پیروزی سزاوار دلاورمردان پرسپولیس و این شادی حق طرفداران پرسپولیس است. این شادی نباید از آن ها دریغ گردد، هر چند برخی رسانه ها در هنگامه پیروزی های پرسپولیس ، با انتشار اخبار نگران کننده ، بارها، موضع خود نسبت به این باشگاه بزرگ و طرفدارانش روشن نموده اند.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس بعد از برد مقابل پارس جنوبی

از رسانه های محترم کما این که بسیاری از آن ها چنین هستند تقاضا داریم در جریان انتشار اخبار به ویژه در چنین مواقعی، هوای طرفداران پرسپولیس را بیشتر داشته باشند.حق طرفداران پرسپولیس است پس از روزهای پر التهاب از حال و هوای پیروزی لذت ببرند و احساس آرامش نمایند.

طرفداران پرسپولیس هم اخبار دقیق را به وسیله مراجع رسمی باشگاه دنبال نمایند. بی تردید بهترین تصمیم های ممکن برای پرسپولیس اخذ می گردد چنانکه تاکنون چنین بوده است.

به گزارش خبرنگاران، بحث استعفای ایرج عرب و انتخاب مدیر جدید برای پرسپولیس در روزهای اخیر از سوژه های خبری این باشگاه بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 244

به "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس بعد از برد مقابل پارس جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس بعد از برد مقابل پارس جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید