ائتلاف سعودی خانه غیرنظامیان یمنی را به توپ بست؛ چهار زن و کودک شهید شدند

به گزارش شهر سرگرمی، منابع یمنی خبر دادند که مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی خانه غیرنظامیان یمنی را در جنوب این کشور هدف حمله توپخانه ای قرار داده اند.

ائتلاف سعودی خانه غیرنظامیان یمنی را به توپ بست؛ چهار زن و کودک شهید شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه المسیره، بعدازظهر امروز (شنبه) از حمله تازه مزدوران ائتلاف سعودی به شهرستان مقبنه واقع در جنوب یمن خبر داد.

خبرنگار المسیره گزارش داد که در پی حمله مزدوران ائتلاف سعودی به خانه غیرنظامیان در وادی رسیان از توابع شهرستان مقبنه (استان تعز- جنوب یمن) تعدادی شهید و مجروح شده اند.

بنابر گزارش خبرنگار المسیره، در پی این حمله، دو دختربچه و دو زن شهید و دو دختربچه دیگر مجروح شده اند.

بخش های مختلفی از خاک یمن طی حدود هفت سال گذشته همواره در معرض حملات موشکی و توپخانه ای ائتلاف سعودی و نیروهای مزربانی عربستان بوده است.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین 1394 با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت های این کشور و توسعه قحطی و گرسنگی و بیماری های واگیردار همراه شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2018

به "ائتلاف سعودی خانه غیرنظامیان یمنی را به توپ بست؛ چهار زن و کودک شهید شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی خانه غیرنظامیان یمنی را به توپ بست؛ چهار زن و کودک شهید شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید