آهای آدم ها! جلال مقامی را فراموش نموده اید؟

به گزارش شهر سرگرمی، بیش از دو سال است که خانه نشین شده و دیگر نمی تواند کار کند. جلال مقامی را می گوییم. همان هنرمندی که زمانی او را جادوی صدا می نامیدیم. یادتان آمد؟! او این روزها بیش از هر زمانی دلش گرفته است. اما باز هم در کمال مهربانی و آرامش می گوید: کسی حالم را نمی پرسد؛ البته انتظاری هم ندارم چون همه گرفتار هستند.

آهای آدم ها! جلال مقامی را فراموش نموده اید؟

جلال مقامی معتقد است از وقتی سکته نموده، فراموش شده است با این حال دوست ندارد از کسی چیزی بخواهد؛ پس این بار ما صدای او می شویم و فریاد می زنیم، آهای آدم ها! جلال مقامی را فراموش نموده اید؟

دوبلور باسابقه کشورمان در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار بخش رسانه خبرنگاران درباره حال عمومی این روزهایش می گوید: خدا را شکر خوبم، ولی دو سال است که هیچ کاری انجام نداده ام و در خانه ام، چون مریض احوالم. دیگر نمی توانم کار کنم. الان بیش از دو سال است که هیچ کاری انجام نداده ام. چند سال پیش به علت سکته مغزی دیگر تعادل سابقم را نداشتم و سال گذشته زمین خوردم و پایم شکست. الان هم با یاری واکر راه می روم.

مجری برنامه قدیمی دیدنی ها که در کرج زندگی می نماید، درباره اینکه آیا خواسته ای از مسوولان دارد؟ خاطرنشان می نماید: کسی به دیدنم نمی آید، البته انتظاری هم ندارم، راه دور است و همه گرفتار هستند. خواسته ای ندارم. به هر حال کسی که دو سال کار ننموده طبیعی است که دستش پر نباشد. من نمی خواهم به کسی رو بیندازم و خودم را بشکنم که آهای آدم ها به من یاری کنید. به هر حال قسمت ما هم اینطور بوده و من از هیچکس انتظاری ندارم. ان شاءالله که همه سلامت باشند.

جلال مقامی که 63 سال برای تلویزیون، واحد دوبلاژ و رادیو کار نموده است، تصریح می نماید: همین که سکته کردم، فراموش شدم و بعد از مدت ها شما با من تماس گرفتید. آرزوی سلامتی دارم برای همه مردم و همین طور شما؛ متشکرم از اینکه هنوزم به فکر من هستید و حالم را می پرسید.

به گزارش خبرنگاران، جلال مقامی دوبلور، گوینده، مدیر دوبلاژ و بازیگر و مجری باسابقه کشورمان زاده دوم مرداد سال 1320 است. صدای این گوینده پیشکسوت را در آثاری چون لورنس عربستان به جای عمر شریف، شرلوک هولمز، هشدار برای کبری 11 به جای سمیر، جزیره اسرارآمیز به جای استیون لووات، خانواده رابینسون به جای ریچارد توماس، ارتش سری به جای مایکل کالور، محمد رسول الله به جای نویل جیسون و .... شنیده ایم. او در دهه 60 و 70 با اجرای برنامه دیدنی ها به معروفیت رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1855

به "آهای آدم ها! جلال مقامی را فراموش نموده اید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آهای آدم ها! جلال مقامی را فراموش نموده اید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید