آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن ، ضمانت وام ودیعه مسکن باز هم تغییر کرد ، وام 50 میلیونی با چند ضامن؟

به گزارش شهر سرگرمی، در حالی که وزیر راه و بانک مرکزی از عدم احتیاج به ضامن برای وام های ودیعه 15 و 30 میلیونی و 1 ضامن برای وام 50 میلیونی خبر داده اند، معاون وزیر راه می گوید وام 50 میلیونی 2 ضامن می خواهد.

آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن ، ضمانت وام ودیعه مسکن باز هم تغییر کرد ، وام 50 میلیونی با چند ضامن؟

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمود محمودزاده در یک برنامه رادیویی از اتمام مهلت تکمیل ثبت نام و مدارک متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا خاتمه روز دوشنبه 24 شهریور اطلاع داد.

وی اضافه نمود: بیش از 350 هزار نفر از متقاضیان وام ودیعه اجاره مسکن فقط تا 24 شهریور مهلت دارند در سامانه وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

  • 4800 نفر وام ودیعه گرفته اند

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: بیش از 350 هزار نفر تا به امروز مستندات و مدارک خود را وارد سامانه نموده اند قریب 85 هزار نفر به بانک ها معرفی شده اند و حدود 4 هزار و 800 نفر تا به امروز پیروز به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شده اند.

  • آخرین فرصت ثبت نام پیامکی وام ودیعه مسکن | مهلت نام نویسی تمدید می گردد؟

وی تأکید کرد: از این 350 هزار نفر، کسانی که حداکثر تا خاتمه روز دوشنبه نسبت به تکمیل مستنداتشان در سامانه اقدام ننمایند، طبیعتاً حذف می شوند و گروه های ذخیره دوم و سوم جایگزین خواهند شد.

  • معاون وزیر راه: وام 50 میلیونی دو ضامن می خواهد

محمودزاده در مورد ضمانت تسهیلات یادآور شد: آنچه در مصوبه آمده، برای وام های تا 15 میلیون تومان، ضمانت با چک یا سفته خود وام گیرنده کفایت می نماید.

وی اظهار داشت: برای 30 میلیون تومان یک ضامن و بالای 30 میلیون تومان دو ضامن پیش بینی شده است؛ اینها جزو مستنداتی هستند که بانک مرکزی با بانک ها ابلاغ نموده است.

  • بانک مرکزی: وام 50 میلیونی یک ضامن می خواهد

به گزارش مهر، این اظهارنظر معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در حالی است که بانک مرکزی 17 شهریورماه در اطلاعیه ای درباره ضمانت وام های ودیعه مسکن اظهار داشت:

وثایق مربوط به تسهیلات ودیعه مسکن متناسب با مبلغ تسهیلات و به تشخیص بانک عامل، هرکدام از موارد زیر یا ترکیبی از آنهاست

الف -گواهی کسر از حقوق

ب - گواهی کسر از مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی

ج - سهام عدالت

د- در تسهیلات 150 میلیون ریالی اخذ سفته یا چک فرد متقاضی به تشخیص بانک عامل

ه - در تسهیلات بیش از 150 میلیون ریالی اخذ سفته یا چک فرد متقاضی به تشخیص بانک عامل به همراه یک ضامن

  • حذف شرط 5 سال سابقه سکونت در وام ودیعه مسکن | معرفی تاییدشدگان به بانک ها از نیمه مرداد ماه
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1083

به "آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن ، ضمانت وام ودیعه مسکن باز هم تغییر کرد ، وام 50 میلیونی با چند ضامن؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن ، ضمانت وام ودیعه مسکن باز هم تغییر کرد ، وام 50 میلیونی با چند ضامن؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید