بازسازی ویلا: 6 نمونه از تفاوت های انواع بازسازی ساختمان اداری

به گزارش شهر سرگرمی، بازسازی ساختمان اداری می تواند یکی از دغدغه های هر مدیر ساختمان اداری باشد. با رشد شرکت اداری شما، به تدریج ساختمان اداری هم آغاز به قدیمی شدن می نماید. این ساختمان قدیمی می تواند دیگر از لحاظ انرژی کارآمد نباشد، ممکن است فرسوده به نظر برسد، دیگر این که ممکن است کد آتش نشانی یا کدهای مخصوص ساختمانی را پشتیبانی نکند و یا حتی ممکن است دیگر نیازهای تجاری شما را هم برآورده نکند این نیازها می تواند نیازهای تجاری مستاجر شما باشد. وقتی این زمان فرا رسید، شما به اسم یک فرد مسئول باید تصمیم بگیرید که برای اطمینان از سلامت ساختمان، عملکرد بالای آن، مفید بودن و زیبایی شناختی آن ساختمان اداری، چه بکنید. در این شرایط است که تصمیم برای نوسازی، بازسازی ساختمان اداری و یا بازساخت آن مطرح می گردد.

بازسازی ویلا: 6 نمونه از تفاوت های انواع بازسازی ساختمان اداری

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مالکان ساختمان باید تصمیم بگیرند که آیا بازسازی ساختمان اداری را انجام دهند یا آن ها را به راحتی خراب نموده و از ابتدا ساخت آن را آغاز نمایند. این کار یک تصمیم پیچیده و چند لایه است. در بسیاری از موارد، هزینه ارتقاء و شرایط نامناسب سازه باعث می گردد تا بازساخت کلی ساختمان یک گزینه منطقی به نظر رسد، اما این کار همواره برترین گزینه نیست. بسیاری از مردم از تفاوت بین این گزینه ها و نحوه بیان اینکه کدام گزینه مناسب برای آن ها است، آگاهی ندارند. به همین منظور ما در ادامه به صورت خلاصه تفاوت هر یک از گزینه ها را با تأکید بر عمل بازسازی ساختمان اداری برای شما توضیح می دهیم.

بازسازی ساختمان اداری؛ نوسازی Renovating

نوسازی شامل بازگرداندن ساختمان به شرایط مطلوب است. نوسازی به طور معمول شامل اصلاح کوچک تر یک ساختمان است که به ترمیم به هم ریختگی و بهبود زیبایی زیبایی ساختمان اداری یاری می نماید.

اگر ساختمان شما به بعضی از تعمیرات مانند به روزرسانی کارهای برقی، ترمیم دیوارهای فرسوده و ترک خورده و تعویض کف فرسوده احتیاج دارد، نوسازی ساختمان اداری ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. طرح کلی و طراحی ساختمان یکسان است. این بنا تعمیر و جوانسازی شده و تغییرات زیبایی شناختی در جهت بهتر جلوه دادن ساختمان و ترمیم مسائل جزئی در داخل آن ایجاد شده است.

بازسازی ساختمان اداری؛ Remodeling

بازسازی ساختمان اداری شامل تغییر ساختار یا طرح آن می باشد. بازسازی ساختمان اداری به این معنی است که دیوارها جابه جا می شوند، جریان ساختمان تغییر می یابد و یا ساختار فضا تغییر می نماید.

اگر در ابتدا ساختمان اداری شما برای قرار دادن تعداد زیادی دفاتر کوچک تر طراحی شده بود، اما اکنون شما شرکت های عظیمی را دارید که قرار است در این محیط حضور داشته باشند، بنابراین بازسازی ساختمان اداری می تواند به منفجر کردن دیوارها یاری کند، یک فضای وسیع تر برای جای دادن مشتریان و مستأجران بیشتر ایجاد کند، اگر ساختمان شما قدیمی است و دیگر تعداد لازم سرویس بهداشتی را نداشته باشد و یا کد ساختمانی بلایای طبیعی در منطقه شما را رعایت نکند، بازسازی ساختمان اداری گزینه مناسب و درست برای شما است. در این حالت ساختمان اداری شما برای سرنشینانش بی خطر می گردد.

بازسازی ساختمان اداری؛ بازساختRebuilding

بازساخت شامل حذف ساختمان موجود و احداث ساختمان تازه از ابتدا است. بازساخت پرهزینه ترین و تهاجمی ترین بازسازی ساختمان اداری گزینه است.

اگر نوسازی یا بازسازی هزینه بیشتری نسبت به بازساخت ساختمان داشته باشد، بازساخت معمولاً برترین گزینه بازسازی ساختمان اداری است. علاوه بر این، اگر یک ساختمان اداری به وسیله مهندس آن به لحاظ ساختاری ایمن تلقی نگردد، حذف کامل ساختمان اداری ممکن است برترین انتخاب باشد. و در آخر اینکه ، بازساخت مجدد برای کسانی که می خواهند همه چیز را در بازسازی ساختمان اداری تغییر دهند، مناسب است. اگر می خواهید ساختمان، عظیم تر یا کوچک تر از آن باشد که در حال حاضر است، اگر می خواهید کل طرح یا چیدمان را تغییر دهید و یا می خواهید نوع کاملاً متفاوتی از ساختمان اداری داشته باشید، بازساخت برترین انتخاب است.

اگر ساختمان قدیمی تری دارید که احتیاج به یک زندگی تازه با قابلیت های بهبود یافته و با قابلیت استفاده و یا سازگار شدن با مقررات تازه ساختمان را دارد، می توانید به سراغ گروه های ساختمانی موجود در منطقه خود رفته و با آن ها در این زمینه مشورت کنید. این گروه ها می توانند پروژه شما را از ابتدا تا خاتمه مدیریت نمایند، در تصمیم گیری در خصوص نوسازی، بازسازی ساختمان اداری یا بازساخت با طراحی اداری، نظارت بر پروژه، مدیریت پروژه و خدمات فنی تخصصی به شما یاری نمایند.

منبع: اتاق
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1736

به "بازسازی ویلا: 6 نمونه از تفاوت های انواع بازسازی ساختمان اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: 6 نمونه از تفاوت های انواع بازسازی ساختمان اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید