4 ابرقهرمان که قرار است در فیلم فلش حضور داشته باشند

به گزارش شهر سرگرمی، نگاهی می اندازیم به تمام ابرقهرمان های دنیای توسعه یافته دی سی (DCEU) که قرار است در فیلم فلش حضور یابند. ازرا میلر (Ezra Miller) در این فیلم دوباره نقش بری الن (Barry Allen) معروف به فلش (Flash) را بازی می نماید.

4 ابرقهرمان که قرار است در فیلم فلش حضور داشته باشند

ابرقهرمان های مختلفی از جهانی DC قرار است در فیلم فلش حضور یابند. با اینکه گرانت گاستین (Grant Gustin) به مدت 7 سال نقش فلش را در مجموعه تلویزیونی فلش بازی نموده است، به زودی نسخه دیگری از شخصیت فلش در سینما ظاهر می گردد. ارزا میلر به عنوان سریع ترین ابرقهرمان جهانی DC و به عنوان نقش اول در فیلم اختصاصی اش ایفای نقش خواهد نمود. داستان این فیلم از خط داستانی معروف فلش پوینت (Flashpoint) الهام گرفته شده است. البته داستان فیلم کاملا منطبق بر داستان کمیک نخواهد بود اما با سفرهای بری الن در زمان در طول فیلم، اشاره های مختلفی به جهانی توسعه یافته دی سی خواهد داشت.

  • تریلر جدید فیلم لیگ عدالت اسنایدر چه نکاتی را فاش می نماید؟
  • بتمن در لیگ عدالت اسنایدر قدرتمند تر از نسخه های قبلی است
  • دی سی برگ های برنده اش را رو کرد؛ از بتمن رابرت پتینسون تا لیگ عدالت اسنایدر

میلر به زودی در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyders Justice League) هم حضور خواهد یافت و هواداران تجربه ای کوچک از بازیگری او در این فیلم خواهند داشت. میلر قرار است در فیلم با سفر در زمان، آینده را تغییر دهد. با این حال، این فیلم جدید که داستان آن از کمیک فلش پوینت الهام گرفته شده است، در سطح کاملا متفاوتی خواهد بود زیرا هم با موضوع سفر در زمان و هم با جهان های موازی دی سی در ارتباط است. کارگردان این فیلم اندی موشیتی (Andy Muschietti) بوده و باربارا موشیتی (Barbara Muschietti) که مسؤول فراوری فیلم برادرش است اعلام نموده که شخصیت های بسیاری از جهانی دی سی در فیلم حضور خواهند داشت. فرایند فراوری فیلم شروع شده و در طول چندین ماه فیلم برداری خواهد شد. اما به دلیل شرایط ویروسی در جهان که بر فراوری فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی اثر گذاشته است، محتمل است فرایند فراوری فیلم کمی بیشتر طول بکشد.

با پیشروی فرایند فراوری و ضبط فیلم جدید فلش، قهرمان های جدیدی در حال اضافه شدن به گروه فیلم هستند. ری فیشر (Ray Fisher) نیز قرار بود با شخصیت سایبورگ (Cyborg) در فیلم فلش حضور یابد. اما به دلیل درگیری فیشر با کمپانی وارنر مدیا (WarnerMedia)، بخش های فیشر از فیلم نامه فیلم فلش حذف شد. فیشر در این درگیری مدعی شد که در طول فراوری فیلم لیگ عدالت، جاس ویدن (Joss Whedon) با او بدرفتاری نموده است. با توجه به این که اقدامات بری کل جهان را در فیلم تغییر خواهد داد، باید دید که آیا تمام ابرقهرمانان جهانی دی سی، مجددا در نقش های خود ظاهر خواهند شد یا خیر. اما تا به این جای کار، فیلم دارای ترکیب جالبی از شخصیت ها است.

1. فلش (The Flash)

شخصیت بری الن معروف به فلش، برای اولین بار و به طور خلاصه در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) حضور یافت و با استفاده از تصاویر آرشیو شده نمایش داده شد. در این فیلم بری الن در روزهای اولش به عنوان شخصیت فلش هنگام خرید در یک فروشگاه مواد غذایی، از یک دزدی جلوگیری می نماید. او سپس نقش مختصری در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) در سال 2016 داشت که قبل از حبس کردن کاپیتان بومرنگ (Captain Boomerang)، رویارویی کوتاهی با او دارد. اگر نسخه ویدون کات (Whedon cut) لیگ عدالت را در نظر نگیریم، نقش آفرینی های چندانی از شخصیت فلش جهانی دی سی به بازیگری میلر وجود ندارد. آخرین باری که هواداران میلر را دیدند در سریال ارو و در کراس اور بحران در زمین های بی کران (Crisis on Infinite Earths) بود که بری الن میلر و بری الن گاستین، به مدت کوتاهی به طور هم زمان در صحنه ظاهر شدند. در واقع در این نقش کوچک بود که شخصیت بری آلن با بازی میلر، لقب فلش را دریافت کرد.

در جهانی توسعه یافته دی سی، هنری (Henry) پدر بری آلن، به جرم قتل مادرش نورا الن (Nora Allen) زندانی شده است. همانند دیگر نسخه های این شخصیت، بری در آزمایشگاه جنایی اداره پلیس مرکزی شهر، کار پیدا می نماید تا روزی بتواند بی گناه بودن پدرش را ثابت کند. در فیلم جدید فلش هم، بری الن کارش را در همین قسمت ادامه خواهد داد و در عین حال با سفر در زمان، اتفاقات مختلفی را تجربه خواهد نمود. با این که بری الن قبلا لباس پوشیده و عملیات هایی را به عنوان ابرقهرمان انجام داده است، این فیلم به نوعی داستان پیدایش و ظهور اوست. او هنوز آن فلشی نیست که هواداران در کمیک ها او را می شناسند و دوستش دارند اما ماجراجویی هایش در این فیلم، به همین دلیل خواهد بود.

2. بتمن (Batman) با بازی بن افلک (Ben Affleck)

یکی از سورپرایزهای عظیم فیلم فلش زمانی بود که اعلام شد بن افلک دوباره در نقش بروس وین (Bruce Wayne) معروف به بتمن در فیلم حضور خواهد یافت. با توجه به این که بن افلک از فیلم بتمن (The Batman) کناره گیری نموده است و قرار است از شخصیت بتمن با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در این فیلم رونمایی گردد، به نظر می رسید که پس از سال 2017، زمان حضور او به عنوان شوالیه تاریکی (Dark Knight) دیگر به سرانجام رسیده باشد. اما معین شد که این شوالیه شنل پوش جهانی دی سی، پس از انتشار اسنایدر کات از شبکه HBO Max، در یک ماجراجویی عظیم در فیلم فلش به بری الن ملحق خواهد شد. این که بن افلک در چه بخش هایی از فیلم بازی نموده و شخصیت بتمن او تا چه حدی در داستان اصلی حضور دارد، هنوز فاش نشده است.

به نظر بعضی افراد، این حقیقت که بن افلک هنوز مایل است در نقش بتمن در جهانی دی سی ایفای نقش کند، نشان می دهد که هنوز کار او کاملا با این جهانی سینمایی تمام نشده است. در این فیلم الهام گرفته شده از کمیک فلش پوینت، پدر بروس وین حضور ندارد. اما عدم حضور او به این معنی نیست که اقدامات بری بر روی بروس اثر نخواهد گذاشت. شاید افلک به این دلیل در فیلم حضور دارد که با اقدامات بری برای برگرداندن زمان، در قبل از داستان کمیک فلش پوینت ظاهر گردد. با توجه به شخصیت های دیگر فیلم، بروس احتمالا به دلیل اقدام بری برای نجات جان مادرش و جلوگیری از قتل او در فیلم وجود دارد و احتمالا پس از اقدام بری، یک بتمن دیگری به فیلم بیاید.

3. بتمن مایکل کیتون (Michael Keaton)

علاوه بر حضور بتمن بن افلک، در واقع دو شخصیت از این کارآگاه مخفی جهانی دی سی در فیلم حضور خواهند یافت. قبل از اعلام حضور بن افلک در فیلم، فاش شد که مایکل کیتون همانند فیلم های ساخته تریم برتون (Tim Burton)، قرار است به طور رسمی دوباره در نقش بتمن ظاهر گردد. از آنجایی که داستان فیلم بیشتر مربوط به جهان های موازی است، فرصتی برای حضور شخصیت بتمن کیتون فراهم می گردد. بتمن کیتون در واقع نسخه قدیمی شخصیت بروس وین خواهد بود که در زمین 38 (Earth-89) در بحران زمین های بی کران وجود داشت. زمانی که بری گذشته را تغییر داد و به آینده آمد، در نتیجه کارهای فلش، بتمن مایکل کیتون به شوالیه شنل پوش حال حاضر جهانی دی سی تبدیل خواهد شد.

در واقع فیلم فلش با این روش، بدون احتیاج به آوردن شخصیت حقیقی و اولیه توماس وین (که نقش بسیار مهمی در داستان کمیک دارد)، او را به فیلم می آورد. بری در واقع با بتمنی همکاری خواهد نمود که هنوز بروس وین است اما نه بروس وینی که بری به او عادت نموده بود. با این حال یک ویژگی مهمی که بتمن کیتون در فیلم فلش دارد این است که لباس جدید بری به دست او ساخته می گردد. با توجه به این که پس از فیلم فلش، بتمن کیتون ممکن است در پروژه های جهانی توسعه یافته دی سی حضور یابد، احتمالا او در داستان های بعد از کمیک فلش پوینت هم زیاد دیده خواهد شد. شاید این موضوع راه را برای حضور بتمن کیتون در پروژه های دیگر که در آینده نه چندان دوری از جهانی توسعه یافته دی سی اتفاق می افتد، هموار کند.

4. سوپرگرل (Supergirl)

سورپرایز دیگر فیلم فلش که به تازگی فاش شد، اعلام حضور ساشا کلی (Sasha Calle) در نقش کارا زور ال (Kara Zor-El) معروف به سوپرگرل بود. این اولین باری است که یک بازیگر لاتین شخصیت سوپرگرل را در یک لایو اکشن بازی می نماید. گویا پس از پخش فصل 6 یعنی فصل آخر سریال، کار ملیسا بنویست (Melissa Benoist) که نقش سوپر گرل را در این سریال بازی می نماید، به سرانجام خواهد رسید. این که اهمیت نقش سوپرگرل در فیلم فلش چقدر است و این که آیا حضور ناگهانی سوپرگرل در جهانی توسعه یافته دی سی مربوط به اتفاقات داستان فلش پوینت است یا خیر، هنوز معلوم نیست. اما با توجه به این که حضور ویژه شخصیت سوپرگرل در این فیلم دلیل معینی خواهد داشت، فیلم فلش این شخصیت را برای اتفاقات و پروژه های مهم تری در آینده جهانی دی سی آماده خواهد نمود. یکی از سناریوها این است که در داستان فلش پوینت تاریخ دوباره نوشته می گردد و سوپر گرل به جای کال ال (Kal-El)، آخرین بازمانده و نجات یافته کریپتون (Krypton) باشد. در واقع کارا به جای کلارک (Clark)، به سیاره زمین می آید و به عنوان محافظ نهایی سیاره به سوپرگرل تبدیل می گردد.

بعد از اجرای نقش سوپر گرل توسط هلن اسلاتر (Helen Slater) در یک فیلم در سال 1984، حضور در فیلم فلش مهم ترین اجرای سینمایی شخصیت سوپرگرل است. در سال های اخیر فیلمی از جهانی توسعه یافته دی سی به نام سوپرگرل (Supergirl) درباره این شخصیت در دست فراوری بود که به دلایل نامعلومی متوقف شد. اما با اجرای ساشا کلی به عنوان جدیدترین ورژن از این زن ابرقهرمان، احتمال فراوری و تکمیل این فیلم سینمایی نیز وجود دارد.

از آنجایی که هنوز مدارکی درباره همکاری سوپرگرل با سوپرمن هنری کویل (Henry Cavill) وجود ندارد، این می تواند نشانه ای از طرف کمپانی برادران وارنر باشد مبنی بر اینکه قرار است با کدام قهرمان کریپوتونی (Kryptonian) پیش بفرایند. در واقع، خوشبختانه این یعنی کلارک کنت (Clark Kent) کویل در فیلم های آینده، با عضو دیگری از خانواده همکاری خواهد نمود. در هر صورت، کمیک مردی از فولاد (Man of Steel) که کمی قبل از فیلمش به همین نام منتشر شد، تا حدودی وجود شخصیت کارا را در جهانی توسعه یافته دی سی نشان داد.

این احتمال هم وجود دارد که معرفی شخصیت سوپرگرل در فیلم فلش، منجر به حضور او در فیلم مردی از فولاد 2 (Man of Steel 2) گردد. در هرصورت، شخصیت کارا در این فیلم برای اولین بار در یک جهان مشترک با دیگر اعضای لیگ عدالت (Justice League) همکاری خواهد نمود و این موضوع هواداران سوپرگرل را بسیار هیجان زده خواهد نمود.

اما کارا احتمالا آخرین قهرمان از جهانی دی سی نیست که به این تیم اضافه می گردد. با توجه به این که فیلم فلش هم اکنون در مرحله فراوری است، احتمالا به زودی شخصیت های دیگری هم معرفی خواهند شد. چه شخصیت های قدیمی جهانی دی سی باشند و چه شخصیت های جدید، هواداران فیلم فلش می توانند انتظار حضور شخصیت های بیشتری را در این فیلم داشته باشند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1460

به "4 ابرقهرمان که قرار است در فیلم فلش حضور داشته باشند" امتیاز دهید

1 کاربر به "4 ابرقهرمان که قرار است در فیلم فلش حضور داشته باشند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 ابرقهرمان که قرار است در فیلم فلش حضور داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید