تور دهلی: فیلم دست در دست گلزار با خانم بازیگر هندی ! ، ابراز دلتنگی در اینستاگرام

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران:محمدرضا گلزار ویدیویی از بازی خود و بازیگر زن مشهور در صفحه اینستاگرامش منتشر نموده است.

تور دهلی: فیلم دست در دست گلزار با خانم بازیگر هندی ! ، ابراز دلتنگی در اینستاگرام

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

محمدرضا گلزار بازیگر مشهور است . محمدرضا گلزار که بعد از چند سال دوری از سینما با فیلم سلام بمبئی دوباره رکورد زد با انتشار ویدیویی از خودش و دیا میرزا دوباره حاشیه ساز شد.محمدرضا گلزار با انتشار این ویدیو به فالوورهایش صبح بخیر گفت و طرفداران محمدرضا گلزار دوباره به یاد فیلم جنجالی مشترک سینمای ایران و هند افتادند. البته دیا میرزا هم احترام زیادی برای محمدرضا گلزار قائل است.

ادعای محمدرضا گلزار درباره تشریفاتش

وقتی محمدرضا گلزار در یک مرنام حاضر می شود (مثلا افتتاحیه یک مرکز تفریحی) تشریفاتی فوق العاده لاکچری در حد رئیس جمهور از او میزبانی می نمایند. حتما شما هم در ویدیوها و تصاویر دیده اید که همواره افرادی اطراف محمدرضا گلزار هستند و از او در برابر مردم محافظت می نمایند ولی او می گوید که من محافظ ندارم. محمدرضا گلزار همان صحبت های مهران مدیری را تکرار می نماید که بادیگاردها مال من نیستند و میزبان استخدام می نماید ولی خب بالاخره وجود دارند و نمی توان تکذیب کرد. محدرضا گلزار یکی از حاشیه ساز ترین بازیگران ایرانی به لحاظ تجمعات عجیب و غریب طرفدارانش است. همین چند روز پیش طرفداران او چنان تجمعی برای دیدنش به راه انداختند که در همه رسانه های داخلی و خارجی (فارسی زبان) به آن پرداخته شد. با این همه او معتقد است که رفتارش با مردم بسیار عاشقانه و نزدیک است و بادیگارد ندارد. تجمع پاساژ تهران دقیقا بعد از بازگشت محمدرضا گلزار از سفر جنجالی اش به آمریکا شکل گرفت. او قبل از این تجمع به آمریکا رفت و در گرانترین بوتیک لباس جهان حضور یافت و چند دست لباس لاکچری خرید کرد. کاربری در انتقاد از این اقدام محمدرضا گلزار (فخر فروشی با لاکچری بازی) و انتشار تصاویر آن در شبکه های اجتماعی نوشته : رضا گلزار امروز رفت برند بیژن، گرانترین بوتیک جهان، یک دست لباس خرید و با گرانترین ماشین لس انجلس عکس گرفت و گرانترین غذای امریکا را خورد و با گرانترین دیزاینر جهان جلسه گذاشت و در ایسنتاگرامش نوشت: حرف دیگران برایتان مهم نباشد؛ با کوشش پیروز شوید، در حالیکه خودش با شانس و اقبال و مقداری هم خوشگلی البته نه قیافه الانش قیافه 20 سال پیشش پیروز شده.

آرزوی کودکی محمدرضا گلزار

سوپراستاری که در پی آرزوهای بچگی خود رفته است : محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده و مجری است و در زمینه فراوری خودروهای لوکس (تبدیل خودروهای معمولی به لوکس) فعالیت دارد به تازگی از کسب و کارش در صنعت موبایل رونمایی نموده و اخیرا هم می خواهد وارد فراوری لباس با برند خودش گردد ! جدا از عایدی عالی که این کسب و کارها برای او دارند به جرات می توان گفت مدیریت این همه شغل با هم خیلی سخت است. شاید وقتی نام گلزار را می شنوید اولین چیزی که به فکر شما می آید ثروت زیاد باشد. فکر می کنید نظر او درباره ثروتمند بودنش چیست ؟ محمدرضا گلزار در پست اینستاگرام خودش یک جمله معروفی که آدمای پولدار به منتقدان خود می گویند را منتشر کرد (کاربرد این جمله وقتی است که مردم به یکی بگویند شانسی پولدار شده ای) او نوشت : 16 ساعت در روز، 7 روز هفته، 52 هفته در سال کار می کنم وبعد مردم به من می گن خوش شانسی.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1841

به "تور دهلی: فیلم دست در دست گلزار با خانم بازیگر هندی ! ، ابراز دلتنگی در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: فیلم دست در دست گلزار با خانم بازیگر هندی ! ، ابراز دلتنگی در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید