کانادا هفتمین کشور برتر جهان برای راه اندازی کسب و کار

به گزارش شهر سرگرمی، 10 کشور برتر جهان برای راه اندازی کسب و کار

شرکت ها برای تصمیم گیری درباره اینکه کسب و کار خود را در کدام کشور راه اندازی نمایند، می بایست اولویت های خود را به وسیله برآورد عملیات و هزینه های نیروی انسانی تعریف نمایند. کشورهایی که فضای بازتری را برای راه اندازی کسب و کار فراهم می آورند، به بالاترین حد ثبات و تعادل مالی رسیده اند. در این مطلب سعی داریم به 10 کشور برتر جهان برای راه اندازی کسب و کار بپردازیم.

کانادا هفتمین کشور برتر جهان برای راه اندازی کسب و کار

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

1. لوکزامبورگ

قلمرو دوک بزرگ لوکزامبورگ، دربرگیرنده کشوری محصور در خشکی است که در شمال اروپا واقع شده است. این کشور از غرب با بلژیک، از جنوب با فرانسه و از شرق با آلمان دارای مرزهای مشترک است. لوکزامبورگ یکی از کوچک ترین کشورهای جهان و بعد از قطر ثروتمندترین کشور جهان به حساب می آید. در گزارشی از سایت یو اس نیوز، لوکزامبورگ اولین شهر برتر جهان برای راه اندازی کسب و کار رده بندی شده است.

پایتخت: شهر لوکزامبورگ

فراوری ناخالص ملی: 62.4 بیلیون دلار

جمعیت: 599.449

مساحت: 2.586 کیلومترمربع

2. سوئیس

سوئیس با نام رسمی Swiss Federation، کشوری کوچک در اروپای مرکزی است که 16000 مایل مربع از مساحت آن را کوه های آلپ، دره ها و دریاچه ها تشکیل می دهند. سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و قرن ها به دلیل موضع بی طرفانه خود شهرت داشته است.

پایتخت: برن

فراوری ناخالص ملی: 678.9 بیلیون دلار

جمعیت: 8.466.017

مساحت: 41.277 کیلومترمربع

3. پاناما

پاناما کشوری در آمریکای مرکزی است که به وسیله جهت کلمبیا به کاستاریکا و آمریکای جنوبی متصل می گردد. کانال پاناما یکی از قطب های تجاری و حمل و نقل است که به وسیله دریای کارائیب به اقیانوس اطلس و آرام متصل می گردد. پاناما با توجه به ثروت خود، سومین کشور برتر جهان برای راه اندازی کسب و کار است.

پایتخت: شهر پاناما

فراوری ناخالص ملی: 61.8 بیلیون دلار

جمعیت: 4.098.587

مساحت: 75.420 کیلومترمربع

4. سوئد

پادشاهی سوئد که از غرب به نروژ و از شرق به دریای بالتیک متصل شده است، در سراسر شبه جزیره اسکاندیناوی گسترش می یابد. سوئدی ها از بخشنده ترین انسان های جهان هستند و هر ساله حدود 1 درصد از فراوریات ناخالص ملی خود را برای یاری های بشردوستانه اهدا می نمایند.

پایتخت: استکهلم

فراوری ناخالص ملی: 538.0 بیلیون دلار

جمعیت: 10.067.744

مساحت: 450.285 کیلومترمربع

5. دانمارک

پادشاهی دانمارک در قرن 10 میلادی شکل گرفت که شامل دو جزیره آتلانتیک شمالی، جزایر فارو و گرینلند می گردد. دانمارک به همراه سوئد و نروژ، ناحیه اسکاندیناوی را که منطقه ای فرهنگی در شمال اروپاست، تشکیل می دهد.

موسسات برجسته ای مانند بورس اوراق بهادار کپنهاگ در پایتخت دانمارک وجود دارد. کپنهاگ همچنین قطب اتصال شمال اروپا به سایر نقاط جهان است. این اتصال به وسیله بزرگترین فرودگاه بین المللی در اسکاندیناوی، بندر، سیستم مترو و پل Oresund که شهر را به مالمو در کشور سوئد متصل می نماید، ایجاد می گردد.

پایتخت: کپنهاگ

فراوری ناخالص ملی: 324.9 بیلیون دلار

جمعیت: 5.769.603

مساحت: 43.094 کیلومترمربع

6. سنگاپور

سنگاپور به عنوان یکی از مستعمرات انگلستان در قرن 19 تاسیس شده است. سنگاپور یک کلان شهر شلوغ در آسیای جنوب شرقی و از پرجمعیت ترین بنادر جهان به حساب می آید. این کشور در سال 1959 استقلال خود را به دست آورد و در سال 1963 به اتحادیه مالزی پیوست.

پایتخت: سنگاپور

فراوری ناخالص ملی: 323.9 بیلیون دلار

جمعیت: 5.612.253

مساحت: 697 کیلومترمربع

7. کانادا

کانادا حدود دو پنجم قاره آمریکای شمالی را به خود اختصاص داده است و بعد از روسیه دومین کشور پهناور جهانست. کانادا کشوری کم جمعیت است و بیشتر ساکنان آن در فاصله 125 مایلی از ایالات متحده زندگی می نمایند. بیابان های شمالی کانادا نقش مهمی را در شکل دهی به هویت کانادا ایفا می نمایند. همچنین استقبال از مهاجران از دیگر شاخصه های هویت کانادا است. کانادا با توجه به ثروت بزرگ و جمعیت کم خود و همچنین ثبات سیاسی و مالی خود از برترین کشورهای جهان برای راه اندازی کسب و کار به حساب می آید.

پایتخت: اتاوا

فراوری ناخالص ملی: 1.7 تریلیون دلار

جمعیت: 36.708.083

مساحت: 9.984.670 کیلومتر مربع

8. نروژ

پادشاهی نروژ، غربی ترین کشور در شبه جزیره اسکاندیناوی است که اغلب از نواحی کوهستانی تشکیل شده است. تقریبا همه جمعیت نروژ در جنوب این کشور و اطراف پایتخت آن، اسلو زندگی می نمایند. خط ساحلی نروژ از هزاران مایل فلات، خلیج و سواحل جزایر تشکیل شده است.

پایتخت: اسلو

فراوری ناخالص ملی: 398.8 بیلیون دلار

جمعیت: 5.282.223

مساحت: 323.802 کیلومترمربع

9. فنلاند

جغرافیا، مشخص نماینده تاریخ و فرهنگ فنلاند شمالی، یکی از شمالی ترین کشورهای جهان است. فنلاند با کشورهای نروژ، سوئد، دریای بالتیک و خلیج Bothnia دارای مرزهای مشترک است. فنلاند و وسعت جنگل های آن به عنوان دروازه شمالی بین شرق و غرب عمل می نماید. فنلاند کشوری دو زبانه است و هر دو زبان فنلاندی و سوئدی از زبان های رسمی این کشور محسوب می گردد. این کشور نهمین کشور برتر جهان برای راه اندازی کسب و کار است.

پایتخت: هلسینکی

فراوری ناخالص ملی: 251.9 بیلون دلار

جمعیت: 5.511.303

مساحت: 338.145 کیلومترمربع

10. تایلند

تایلند که به سرزمین آزاد نیز ترجمه می گردد، تنها کشور آسیای جنوب شرقی است که با استعمار اروپایی روبرو نشده است. تایلند که در بالای خط استوا واقع شده است در شبه جزیره هند و چین قرار گرفته است. این کشور با میانمار، لائوس و کامبوج دارای مرزهای مشترک است و یکی از قسمت های آن نیز تا کشور مالزی گسترده می گردد.

پایتخت: بانکوک

فراوری ناخالص ملی: 455.2 بیلیون دلار

جمعیت: 69.037.513

مساحت: 513.120 کیلومترمربع

اگر علاقمند به تحصیل در دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت رزرو مشاوره، برای دریافت وقت از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 839

به "کانادا هفتمین کشور برتر جهان برای راه اندازی کسب و کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا هفتمین کشور برتر جهان برای راه اندازی کسب و کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید