کارت ورود به جلسه بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی منتشر شد

به گزارش شهر سرگرمی، کارت ورود به جلسه مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز، 22 مهر در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

کارت ورود به جلسه بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی منتشر شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور روز جمعه 25 مهرماه 99 با حضور یک هزار و 677 دانشجو در دانشگاه های مناطق 10 گانه شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

برنامه زمان بندی کامل آزمون ها که به صورت تشریحی فقط در روز جمعه 25 مهر از ساعت 8 صبح تا 18 بعدازظهر برگزار می شود در سایت واحد المپیاد به آدرس https://Olympiad.sanjesh.org قابل دریافت است.

کارت ورود به جلسه آزمون های المپیاد از امروز سه شنبه 22 مهر در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است و داوطلبان می توانند بر اساس رشته امتحانی و کد ملی یا شماره پرونده و کد ملی کارت خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند. داوطلبان تا پنجشنبه 24 مهرماه 1399 فرصت دارند کارت خود را پرینت کنند.

گفتنی است؛ کارت آزمون فقط برای منتخبین شرکت در مرحله نهایی المپیاد که شهر محل آزمون خود را انتخاب کرده اند، قابل دریافت است.

در مجموع یک هزار و 677 نفر در این دوره از المپیاد معرفی شده اند که از این میان 600 نفر به جای شرکت در رشته اصلی المپیاد می توانند المپیاد سلول های بنیادی و مهندسی بافت را انتخاب کرده و در آزمون آن شرکت کنند.

بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته های الهیات و معارف اسلامی، آمار، حقوق، روانشناسی، ریاضی، زبان وادبیات فارسی، زیست شناسی، سلول های بنیادی و مهندسی بافت، شیمی، طراحی صنعتی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، علوم جغرافیایی، علوم زمین، فیزیک، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت واصلاح نباتات)، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1213

به "کارت ورود به جلسه بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت ورود به جلسه بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید