چگونه وبلاگ خود را تبلیغ کنیم؟

به گزارش شهر سرگرمی، رپرتاژ آگهی- در تبلیغ وبلاگ جدید خود مشکل دارید؟ در ادامه قصد داریم شما را با تکنیک های موثر برای افزایش بازدید سایت آشنا کنیم. همه ما ساعت های زیادی را برای فراوری محتوا، انتخاب عنوان و … می گذاریم اما همیشه برای بازنشر محتوا و تبلیغ آن دچار مشکل هستیم. مهم نیست شما یک وبلاگ شخصی داشته باشید و یا یک کسب و کار کوچک تا متوسط معمولا با چننی مسئله ای روبرو شدید. اما ما امروز قصد داریم شما را یاری کنیم.

چگونه وبلاگ خود را تبلیغ کنیم؟

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

پست را در زمان مناسب ارسال کنید

اینگونه نیست که همه کاربران در یک بازه زمانی خاص به شما سر بزنند و این ساعت ها معمولا در طی روز پخش شده است. اما با این حال با یاری ابزارهایی مانند گوگل آنالتیکس می تواند بهترین زمان را شناسایی نموده و محتوا را در آن بازه زمانی منتشر کنید. بگذارید با یک مثال ساده این مساله را بیشتر شرح دهم. فرض کنید شما مشتریانی در آمریکای شمالی دارید، پس باید زمانی محتوای خود را در شبکه های اجتماعی بازنشر کنید که این افراد بیدار بوده و به آن دسترسی دارند.

بیشتر بخوانید: آموزش ایمیل مارکتینگ از مبتدی تا پیشرفته

در انجمن ها و گروه ها فعال باشید

مکان های زیادی برای نبلیغ یک وبلاگ جدید وجود دارد. اما بهترین جایی که می توانید محتوای وبلاگ تان را در آن بازنشر کنید، گروه ها و انجمن های مختلف بر بستر شبکه های اجتماعی است. به عنوان مثال خیلی ساده می توانید محتوای خود را در گروه تلگرامی یا واتس اپی به اشتراک بگذارید و یا در سایر گروه هایی که می دانید کاربران فعال ایرانی زیادی دارند. کافیست وقت بگذارید و این گروه ها و انجمن ها را پیدا کنید.

با دیگران همکاری داشته باشید

وبلاگ هایی که در حوزه کاری شما فعال هستند را شناسایی کنید. سعی کنید پیشنهادی برای همکاری میان دو مجموعه ایجاد کنید. به عنوان مثال می توانید کمپی بازاریابی مشترکی را با وبلاگ ها و وب سایت های مختلف برگزار کنید و از این طریق از کاربران بخواهید که به وب سایت های شما سر بزنند. این کار به افزایش مخاطب شما یاری خواهد نمود. همچنین می توانید به عنوان نویسنده مهمان در وبلاگ به معرفی وبلاگ خود بپردازید.

بر روی سئو سرمایه گذاری جدی کنید

بیشتر مردم حداقل با بهینه سازی موتور جستجو یا سئو آشنایی دارند. این یک قسمت اساسی از حضور در وب است، زیرا بیشتر مردم به وسیله نتایج جستجو به محتوا می رسند. اما سئو چیزی فراتر از استفاده از کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی مهم هستند، اما آنها فقط بخشی از تصویر هستند. حتما روی لینکسازی داخلی، بک لینک ها و محتوای کامل و جامع وقت بگذارید تا در نتایج جستجو نتایج بهتری کسب کنید.

همواره مطالب محبوب را نمایش دهید

بعضی از پست های شما در جذب خواننده بهتر از دیگران است. انرژی خود را معطوف به دریافت حدبیشتر مقدار از این پست ها کنید. سعی کنید با تحقیق بیشتر بر روی محتواهای پر بازدید کلمات کلیدی جدید را شناسایی کنید و با ایجاد پست های بیشتر در حول و هوش همان مطلب پر بازدیدتعداد مطالب و بازدیدهای خود را افزایش دهید .

از ظرفیت اینفلوئنسر مارکتینگ بهره ببرید

اینکه وب سایت شما احتیاج به سئو،ایمیل مارکتینگ و … دارد شکی نیست اما امروزه با وجود شبکه های مختلف اجتماعی و اینفلوئنسرها بهتر است از ظرفیت بزرگی که در این طرف کار وجود دارد بهره ببرید. به همین دلیل توصیه می کنیم با چند اینفلوئنسر در حوزه کاری خود آشنا شده و محتوا را برای بازنشر به این افراد بدهید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1487

به "چگونه وبلاگ خود را تبلیغ کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه وبلاگ خود را تبلیغ کنیم؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه وبلاگ خود را تبلیغ کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید