طراحی سایت: برترین شرکت های طراحی سایت، تولیدکنندگان سایت سازها هستند

به گزارش شهر سرگرمی، سایت ساز دارای سیستم ماژولساز و ویجت ساز با امکان افزودن فیلدهای گوناگون است، که توسعه پذیری نرم افزار را فراهم نموده و زیر ساخت خوبی برای برنامه نویسی وب سایت است.

طراحی سایت: برترین شرکت های طراحی سایت، تولیدکنندگان سایت سازها هستند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام کاریک وب، احساس احتیاج به داشتن یک وبسایت در مدت زمان کوتاه تر و هزینه پایین تر، باعث شده که بسیاری از افراد به جای استفاده از روش های قدیمی طراحی سایت مانند کدنویسی، به سمت طراحی سایت آنلاین با سایت سازها بروند. البته این تنها علت نقل مکان کردن کسب و کارها به این پلتفرم ها نبود. در واقع کارفرماها احتیاج داشتند تا وبسایتی را ایجاد نمایند که علاوه بر زیبایی و کامل بود، از نظر سئو و تمام قابلیت هایی که دارد، همچون یک سایت تخصصی باشد.

با ورود سایت سازها، نظر بسیاری از کارفرماها به شرکت های طراحی سایتی جلب شد که با استفاده از این پلتفرم های آماده، وبسایت های مختلف را راه اندازی می کردند.

بعضی از این شرکت ها سال ها تجربه خود در زمینه طراحی سایت را برای طراحی این پلتفرم ها قرار دادند تا بتوانند، در نهایت یک پکیج کامل برای طراحی سایت را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. البته در این میان شرکت های طراحی سایتی نیز وجود دارند که تنها یک قالب کپی شده و فاقد ویژگی های اضافه تر را ایجاد می نمایند. بنابراین انتخاب از میان آنها کمی سخت است.

یک شرکت طراحی سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

درست است که برترین شرکت طراحی سایت، شرکتی است که سایت سازها را طراحی می نماید، اما هم سایت ساز و هم شرکتی که آن را طراحی نموده، باید ویژگی هایی را داشته باشند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

داشتن قالب های آماده یا پیش ساخته...

ارائه سایت سازها، تمام کاری نیست که یک شرکت طراحی سایت باید انجام دهد. کاربر پس از دریافت سایت ساز باید بتواند، یک قالب را روی وبسایتش پیاده کند که این قالب باید به وسیله شرکت طراحی سایت، در اختیار او قرار بگیرد.

قابلیت شخصی سازی سایت ساز...

سایت سازی که به وسیله یک شرکت طراحی سایت فراوری شده، باید قابلیت شخصی سازی را داشته باشد. یعنی مشتری بتواند افزونه ها را کم و زیاد و یا طرح کلی سایتش را بر اساس سلیقه خود تغییر دهد.

پشتیبانی 24 ساعته...

همه چیز به دریافت سایت ساز و قالب ها ختم نمی گردد، پس از طراحی سایت باید کاربر بتواند با شرکت طراحی سایت در ارتباط باشد. برترین شرکت طراحی سایت، آن است که پس از ارائه پلتفرم های مختلف، امکان تماس را برای مشتریانش فراهم نموده و به سؤالات آن ها پاسخ دهد.

پلن های مختلف با توجه به بودجه شما..

شرکت طراحی سایت، باید پلن های مختلفی را در اختیار کابرانش قرار دهد. این پلن ها باید به گونه ای باشند که هر کسب و کاری با هر اندازه بودجه ای بتواند از آن ها استفاده کند. به عنوان مثال در وبسایت کاریک، پلن های مالی، حرفه ای و طراح های شخصی دیده می گردد که هر کدام قیمتی متناسب با خدمات خود دارند.

تنوع قالب های مخصوص کسب وکارهای مختلف...

از طرفی همه کسب و کارها نمی توانند از یک نوع قالب معین برای راه اندازی وب سایت خود استفاده نمایند. معمولاً قالبی که برای یک سایت فروشگاهی به کار می رود، برای وب سایت خبری مناسب نیست. در کاریک امکان انتخاب از میان تنوع بالایی از قالب های اختصاصی و پیش ساخته وجود دارد.

آموزش نحوه استفاده از سایت ساز...

پس از ایجاد وب سایت، باید کاربر بتواند با پنل کاربری آن کار نموده و بعضی از ویژگی های مربوط به وبسایت خود را تغییر دهد. برترین شرکت طراحی سایت، آن است که پس از ارائه سایت سازها خدمات آموزشی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

سازگاری سایت ساز با الگوریتم های گوگل...

شرکت های طراحی سایت باید سایت سازها را به گونه ای طراحی نمایند که با الگوریتم های گوگل هماهنگ بوده و کاملاً سئو شده باشند. اگر ساختار کلی وبسایت سئو شده نباشد، مطمئنا اثر بدی را در امتیازگیری به وسیله گوگل خواهد داشت.

ارائه خدمات اضافه تر...

خدماتی مانند فراوری محتوا، سئو، طراحی گرافیکی و... در ازای پرداخت هزینه، ویژگی است که یک شرکت طراحی سایت خوب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. بنابراین احتیاجی نیست که مشتری زمان خود را صرف پیدا کردن این افراد برای پیشرفت سایت خود کند.

قابلیت تغییر قالب ها...

قالب های آماده ای که روی سایت ساز سوار می شوند، باید قابلیت تغییر را داشته باشد، تا افراد مختلف بتوانند بر اساس احتیاج خودشان آن ها را تغییر دهند. این تغییرات می تواند شامل تغییر بخش هدر، فوتر، تصاویر، نحوه نمایش محصول و... باشد.

شرکت طراحی سایت کاریک

مطمئنا نام سایت ساز کاریک را در میان وبسایت هایی که در زمینه فروش سایت سازها فعالیت می نمایند، شنیده اید. این شرکت، با ارائه پلتفرم های بسیار قوی که با استفاده از تجربه افراد زیادی فراوری شده می تواند یک وبسایت شخصی و کاملا متناسب با احتیاجهای شما را در اختیارتان قرار دهد. هدف کاریک راحت تر کردن کار طراحی سایت و صرف هزینه کمتر برای مشتریان است. با استفاده از سایت ساز کاریک می توانید تنها در یک دقیقه و با 5 کلیک یک وبسایت کامل را با قابلیت تغییر راه اندازی کنید.

سخن پایانی

پیدا کردن شرکت طراحی سایتی که سایت سازها را متناسب با احتیاج شما طراحی کند، یکی از مشکل ترین کارهایی است که صاحبان کسب و کار با آن روبه رو هستند. اما تنها توجه به همین چند نکته کوچک می تواند به انتخاب بهتر شما یاری کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1952

به "طراحی سایت: برترین شرکت های طراحی سایت، تولیدکنندگان سایت سازها هستند" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی سایت: برترین شرکت های طراحی سایت، تولیدکنندگان سایت سازها هستند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: برترین شرکت های طراحی سایت، تولیدکنندگان سایت سازها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید