تور ارزان ایتالیا: پیروزی پرگل یوونتوس در کوپا ایتالیا، توقف چلسی برابر برایتون در لیگ جزیره، حذف ناباورانه دورتموند از جام حذفی آلمان

به گزارش شهر سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- مدافع عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا، یک برد بسیار راحت و دل پذیر مقابل تیم بحران زده سمپدوریا کسب کرد.

تور ارزان ایتالیا: پیروزی پرگل یوونتوس در کوپا ایتالیا، توقف چلسی برابر برایتون در لیگ جزیره، حذف ناباورانه دورتموند از جام حذفی آلمان

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در نیمه اول، یوونتوس مطابق انتظار مالک توپ و میدان بود و تا جای ممکن به سوی دروازه سمپدوریا حمله می کرد. ضربه آزاد کوادرادو، یووه را پیش انداخت و البته یک گل تورینی ها با مشارکت عالی کوادرادو به خاطر خطای رابیو در میانه میدان، مردود شد. بازی بسیار خوب آرتور ملو و بی کار بودن ماتیا پرین از نکات جالب نیمه اول بود. در نیمه دوم، یوونتوس توانست هم چون نیمه اول بر بازی کاملا مسلط باشد و غیر از صحنه گل سمپدوریا روی اشتباه الکس ساندرو، همه بازیکنان این تیم از جمله تعویضی هایی که به بازی آمدند، نمایش بسیار خوبی داشتند تا یووه به راحتی به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

توضیح گل ها؛

یوونتوس 1-0 سمپدوریا؛ خوان کوادرادو 25`: آلوارو موراتا پشت محوطه جریمه یک ضربه آزاد گرفت. خوان کوادرادو، کاپیتان امشب یووه پشت ضربه ایستاد و با یک شوت زمینی به سوی زاویه موافق دروازه بان، توپ را به درون دروازه فرستاد.

یوونتوس 2-0 سمپدوریا؛ دنیله روگانی 52`: کوادرادو یک پاس به عقب برای آرتور ملو فرستاد. هافبک برزیلی هم یک سانتر زیبا به درون محوطه جریمه ارسال کرد که این سانتر با ضربه سر دنیله روگانی پیش تاخته همراه شد و فالکونه دوباره دروازه اش را باز شده دید.

یوونتوس 2-1 سمپدوریا؛ آندره آ کونتی 62`: توماسو اوجلو یک پاس قطری به درون محوطه جریمه یوونتوس ارسال کرد که آندره آ کونتی با استفاده از تعلل الکس ساندرو، با شوتی محکم دروازه یوونتوس را باز کرد.

یوونتوس 3-1 سمپدوریا؛ پائولو دیبالا 67`: روی آغاز ضعیف فالکونه در آغاز مجدد، تکل عالی مانوئل لوکاتلی توپ را به دیبالای تازه وارد رساند و او به راحتی دروازه را گگردد.

یوونتوس 4-1 سمپدوریا؛ آلوارو موراتا 77`: مارلی آکه، وینگر 21 ساله یوونتوس بلافاصله پس از ورودش به زمین، از توماسو اوجلو پنالتی گرفت. آلوارو موراتا پشت ضربه ایستاد و شوتش را زمینی به گوشه سمت چپ دروازه زد.

- به نظر می رسد چلسی دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نداشته باشد. یک نمایش خوب از برایتون و یک نمایش میانه از چلسی به تساوی 1-1 دو تیم انجامید. نتیجه ای که در دو بازی قبلی دو تیم نیز تکرار شده بود.

حکیم زیاش (دقیقه 29): ان گولو کانته که پشت محوطه جریمه برایتون صاحب توپ شده بود و راهی برای نفوذ پیدا نمی کرد، با یک پاس عرضی، زیاش را در نزدیکی خود صاحب توپ کرد تا بازیکن مراکشی چلسی با یک شوت از راه دور زیبا پیروز گردد چلسی را پیش بیاندازد.

وبستر (دقیقه 60): روی یارگیری بسیار بد بازیکنان چلسی در صحنه ارسال کرنر برایتون، وبستر پیروز شد بدون مزاحم با یک ضربه سر محکم و تماشایی دروازه چلسی را باز کند.

- در چارچوب رقابت های دی اف بی پوکال در مرحله یک هشتم نهایی، سن پائولی میزبان بروسیا دورتموند بود که در نهایت سن پائولی توانست با نتیجه 2 بر 1 از سد زنبور ها بگذرد. سن پائولی با استفاده از اشتباهات همیشگی در خط دفاع دورتموند، 2 گل خود را به ثمر رساند. هر چند ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی یکی از گل ها خورده را جبران کرد اما بعد از آن تمام حملات دورتموندی ها به در بسته خوردند. بروسیا دورتموند که پس از حذف بایرن مونیخ شانس خوبی برای کسب قهرمانی در پوکال را داشت، در یک شگفتی دیگر خود نیز از این رقابت ها کنار رفت. شاگردان مارکو روزه نمایش بسیار نا امید کننده ای از خود به اجرا گذاشتند اما در روی دیگر سکه سن پائولی با ارائه یک بازی منطقی، شایسته این برد بود.

سن پائولی 1-0 بروسیا دورتموند؛ اتین آمنیدو (4): با بهم ریختگی و اشتباهات دفاع بروسیا دورتموند، مارسل هارتل خود را به محوطه جریمه رسانده و با پاس کات بک، آمنیدو را صاحب موقعیت گل می نماید و گل اول سن پائولی به ثمر می رسد.

سن پائولی 2-0 بروسیا دورتموند؛ اکسل ویتسل (40): اکسل ویتسل که می خواست توپ ارسالی به محوطه جریمه را با تکل دفع کند، به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد و گل دوم سن پائولی به ثمر رسید.

سن پائولی 2-1 بروسیا دورتموند؛ ارلینگ هالند (58): با خطای یاکوف مدیچ روی متس هوملس در محوطه جریمه سن پائولی، پنالتی به نفع بروسیا دورتموند گرفته می گردد. ارلینگ هالند پشت توپ ایستاده و یکی از گل ها خورده را جبران می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1924

به "تور ارزان ایتالیا: پیروزی پرگل یوونتوس در کوپا ایتالیا، توقف چلسی برابر برایتون در لیگ جزیره، حذف ناباورانه دورتموند از جام حذفی آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: پیروزی پرگل یوونتوس در کوپا ایتالیا، توقف چلسی برابر برایتون در لیگ جزیره، حذف ناباورانه دورتموند از جام حذفی آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید