یک نام غیرمنتظره در فهرست خرید چلسی و توخل!

به گزارش شهر سرگرمی، بر اساس ادعای اکسپرس توماس توخل خواستار جذب لروی سانه برای چلسی شده است.

یک نام غیرمنتظره در فهرست خرید چلسی و توخل!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لروی سانه در جابجایی تابستانی 2019 تا آستانه جدایی از منچستر سیتی و پیوستن به بایرن مونیخ پیش رفت اما مصدومیت شدید و بد موقع او پیش از شروع فصل باعث شد که تمام معادلات درباره این وینگر آلمانی به هم بخورد و باواریایی ها در آن مقطع زمانی از جذب این بازیکن منصرف شوند.

با این حال در تابستان 2020 و بعد از کش و قوس های فراوان ستاره آلمانی با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد. لروی سانه با عقد قراردادی 5 ساله به ارزش 54 میلیون پوند به جمع باواریایی ها اضافه شد و شماره 10 این تیم را از آن خود کرد تا بالاخره به هدف مهم خود یعنی بازی برای بایرن دست یافته باشد.

اما ستاره آلمانی طی این مدت نتوانسته عملکرد قابل قبولی در بایرن مونیخ داشته باشد و انتظارات را برآورده کند، تا جایی که حتی او در بازی فصل نو بایرن مونیخ مقابل کلن که با پیروزی 3-2 باواریایی ها پایان یافت، به علت عملکرد ضعیف خود مورد اعتراض طرفداران بایرن نهاده شد و آنها علیه سانه سوت های اعتراضی سر دادند.

اصلا بعید نیست که با ادامه این فرایند، راه لروی سانه و بایرن مونیخ خیلی زود به جدایی ختم گردد و حالا اکسپرس مدعی شده که باشگاه چلسی خواستار جذب این ستاره آلمانی است و توماس توخل برای حضور هموطنش در استمفوردبریج ابراز تمایل نموده است. در این گزارش ادعا شده که آرسنال و تاتنهام دیگر تیم های علاقمند به سانه هستند که البته چلسی به علت حضور در لیگ قهرمانان اروپا از شانس بیشتری برخوردار است و اصلا بعید نیست که در ژانویه اتفاق ویژه ای در خصوص رخ دهد.

اکسپرس در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده که چلسی حاضر است برای نهایی شدن این انتقال بازیکنانی نظیر کالوم هادسون اودوی، حکیم زیاش و یا کریستین پولیسیچ را هم به بایرن مونیخ پیشنهاد دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1738

به "یک نام غیرمنتظره در فهرست خرید چلسی و توخل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نام غیرمنتظره در فهرست خرید چلسی و توخل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید