پیروزی دقیقه 91 بولونیا در خانه جنوا

به گزارش شهر سرگرمی، نخستین بازی از هفته شانزدهم فوتبال لیگ دسته اول باشگاهی ایتالیا با فزونی لحظات انتهای بولونیا مقابل جنوا به انتها رسید.

پیروزی دقیقه 91 بولونیا در خانه جنوا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، هفته شانزدهم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (شنبه به وقت تهران) با برگزاری دیداری بین دو تیم جنوا و بولونیا شروع شد. این بازی که به میزبانی جنوا برگزار می شد با شکست یک بر صفر این تیم به انتها رسید.

جنوا که از دقیقه 81 در پی اخراج دیه گو پروتی 10 نفره بازی ادامه می داد، دروازه اش در دقیقه 1+90 توسط لوکا روستینی باز شد. همچنین در دقیقه 2+90 آمادو دیاوارا از بولونیا با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد.

بولونیا با این پیروزی 19 امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد. جنوا هم امتیازی 16 باقی ماند و تغییری در صندلی شانزدهمی اش به وجود نیامد.

در ادامه این رقابت ها امشب سه دیدار دیگر برگزار می گردد که از ساعت 20:30 پالرمو پذیرای فروزینونه است و ساسولو نیز از تورینو میزبانی می نماید. از ساعت 23:15 هم اینتر صدرنشین میهمان اودینزه است.

در جدول رده بندی سری A تیم اینتر 33 امتیازی پیشتاز است و فیورنتینا و ناپولی به ترتیب با 32 و 31 امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 491

به "پیروزی دقیقه 91 بولونیا در خانه جنوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی دقیقه 91 بولونیا در خانه جنوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید