پیتزا به سبک مرد عنکبوتی

به گزارش شهر سرگرمی، برنامه های آشپزی و مسابقه محور در سراسر دنیا جزو پر مخاطب ترین و مجذوب کننده ترین تولیدات تلویزیونی هستند. برنامه هایی با مخاطب میلیونی که مردان و زنان از کشورهای مختلف به رقابت می پردازند.

پیتزا به سبک مرد عنکبوتی

بیشتر شرکت نمایندگان این مسابقات سرآشپزهای برتر جهان یا کشورهای صاحب غذا هستند که می خواهند توانایی را خود در مقایسه با سایر برترین ها قیاس نمایند.

این نکته به همراه جوایز هنگفت این مسابقات باعث شده مردم جذب این فراوریات شوند. در اینجا به دو نمونه پیروز کوک شوهای جهانی می پردازیم.

مرد عنکبوتی وارد می گردد!

نام برنامه: سرآشپز (The chef show)

سال فراوری: 2019

نمره IMDB: 4/8

برنامه سرآشپز مخصوص هواداران جهانی مارول و ابرقهرمانی است چراکه قرار است در هر قسمت از این مستند مجذوب کننده، یک نفر از ابرقهرمانان مارول را در مقام یاری آشپز تماشا کنید.

چه چیزی جالب تر از تماشا مرد آهنی در حال خرد کردن پیاز یا شکسته شدن قلنج شاه میگو در دست های اسرارآمیز مرد عنکبوتی است؟! سرآشپز سریالی است مستند، محصول کمپانی فیرویو اینترتیمنت که به تازگی فصل اول آن با شش قسمت از شبکه نتفلیکس پخش شده است.

این مستند خلاقانه با تلفیق تصاویر واقعی آشپزخانه های دنج و سرشناس با اندکی پویانمایی خوش آب و رنگ محصول تازهی را به جهانی آشپزی ارائه داده است.

همراه با تماشای این مستند می توانید کاغذ و قلم بردارید و نکات تازه و شگفت هنر آشپزی را برای خودتان گرد هم آورید.

به اسم نمونه با تماشای این مستند، با روش های متنوعی از برش زدن گوشت های مختلف آشنا خواهید شد و یاد می گیرید که چطور می گردد یک همبرگر درجه یک را بدون هیچ ماده دیگری به صورت گوشتی سالم و خوش طعم به عمل آورد. ضمناً از تماشای آشپزی با میوه های بهاره لذت خواهید برد.

از این هم بهتر، اصطلاحات عجیب و غریب و واژگان تازهی را خواهید شنید که ممکن است تا به حال هیچ یک از آنها به گوش تان نخورده باشد.

یکی از مجذوب کننده ترین بخش های این مستند، قسمت هایی است که آموزش می بینیم چطور می گردد یک غذای خام گوشتی را به برترین شکل ممکن مهیا کرد. یکی دیگر از قوانین و اصولی که در این مستند با آن سر و کار دارید، اصول انتخاب ظرف مناسب برای خوراکی های مختلف است.

چه غذایی در چه ظرفی سرو گردد تا خواص خود را از دست ندهد، حرارتش تا مقدار معقولی حفظ گردد و از لحاظ زیبایی چشمنواز باشد.

هر غذایی برای تبدیل شدن به برترین خود، کلید های خاصی دارد. کلیدی که برای داشتن آن باید سراغ سرآشپز های حرفه ای جهان را گرفت.

افزون بر این، در جهانی خوراکی ها و پخت و پز باید مکمل های متناسب را هم به خوبی بشناسیم، اما تشخیص این که مکمل هر غذایی چه چیزی می تواند باشد، احتیاج به تجربه فراوان و ریسک تلفیق موارد بسیاری دارد.

شما می توانید با تماشای مستند مفرح و سرگرم نماینده سرآشپز، با بخش کوچکی از این فوت و فن ها آشنا شوید و از تجربه شیرین یک عمر کوشش سرآشپز های سنتی جهان نهایت استفاده را ببرید.

به اسم مثال خوب است بدانید ساندویچ میگو با چیپس فراوان لذت دو چندان دارد یا سرخ کردن نان فانتزی در روغن همبرگر به بهتر شدن طعم لقمه های گوشت یاری فراوانی می نماید و بسیاری نکات دیگر که پس از تماشای مستند سرآشپز با آنها آشنا خواهید شد.

مجذوب کننده برای اغذیه فروشی ها و رستوران دارها!

نام برنامه: خوشمزه زشت (Ugly Delicios)

سال فراوری: 2018

نمره IMDB: 8/7

مستند خوشمزه زشت مملو از داستان های سنتی شنیدنی است. روایت هایی قدیمی که خیلی هایشان برایتان تازگی خواهد داشت.

به اسم نمونه همگی ما بار ها شنیده ایم به کار بردن واژه هندوانه در مقابل چینی ها توهین آمیز به شمار میرود یا اگر به یک سیاهپوست بگویید مرغ سوخاری دوست دارد، از یک جمله نژاد پرستانه استفاده نموده اید، اما کمتر کسی دلیل پشت پرده این کلیشه ها را شنیده است.

مثلا بدانید سیاهپوستان در دوران برده داری حق پرورش گاو و گوسفند را نداشتند، از طرف دیگر آمریکایی ها هم تمایل چندانی به پخت و پز مرغ نشان نمی دادند به همین دلیل سیاهپوستان با پرورش مرغ و فروش سوخاری شده آنها می توانستند تا حدودی هزینه های زندگی و آزادی خود را تامین نمایند.

علاوه بر صحبت از فرهنگ، نژاد و سلیقه های مختلف در خوشمزه زشت به تماشا رستوران هایی دعوت خواهید شد که بسیار متفاوت، نادر و رویایی هستند.

به اسم مثال رستورانی که به طور تخصصی شاه میگو و خرچنگ طبخ می نماید. دیوار های این رستوران با آکواریوم پوشیده شده است.

خوشمزه زشت از آن مستند هایی است که می گردد بار ها پای تماشای آن نشست و خسته نشد. مقایسه رستوران هایی که کارشان آماده کردن خوراک فوری است و دلیوری دارند با غذاخوری های صمیمی و کوچکی که با وسواسی خاص، غذا های شان را به مرحله سرو می رسانند.

خوشمزه زشت محصول شبکه نتفلیکس با اجرای درجه یک آشپز سرشناس و دو رگه آمریکایی کره ای، دیوید چانگ فراوری شده است.

در این مجموعه هشت قسمتی به منطقه ها مختلف جهان سفر خواهید کرد و با تاریخچه غذا های محبوب دریایی و سنتی کره آشنا خواهید شد.

کارآفرینانی را خواهید دید که تنها با یک ایده ساده، مشتری های بسیاری پیدا نموده اند و در فست فود های کوچک شان، کسب و کار خوبی دارند.

ضمیمه قاب کوچک روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1692

به "پیتزا به سبک مرد عنکبوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیتزا به سبک مرد عنکبوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید