پنتاگون: تحولات قره باغ را به دقت زیر نظر داریم

به گزارش شهر سرگرمی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت این وزارتخانه به دقت تحولات منطقه قره باغ و درگیری های ارمنستان و جمهوری آذربایجان در این منطقه را زیر نظر دارد و از دو طرف می خواهد در اسرع وقت به خشونت علیه یکدیگر خاتمه دهند.

پنتاگون: تحولات قره باغ را به دقت زیر نظر داریم

جهت دریافت خدمات طراحی نمای خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سرهنگ توماس کمپبل سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز پنج شنبه در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام نمود که پنتاگون به دقت تحولات نگران نماینده منطقه قره باغ را زیر نظر دارد.

سخنگوی پنتاگون ضمن نگران نماینده خواندن شرایط کنونی منطقه گفت: پنتاگون خشونت [در قره باغ] را محکوم می نماید و به خانواده قربانیان درگیری های اخیر تسلیت می گوید.

وی اضافه نمود: ایالت متحده از دو طرف می خواهد که فوراً مخاصمه را متوقف و با سران گروه مینسک در راستای بازگشت به میز مذاکره در اسرع وقت همکاری نمایند.

بعد از ظهر روز پنج شنبه اول اکتبر (10 مهر) ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ و امانوئل ماکرون رؤسای جمهور روسیه، آمریکا و فرانسه با انتشار بیانیه مشترکی خواهان توقف فوری درگیری ها در قره باغ شدند.

در این بیانیه مشترک تأکید شده: رؤسای جمهور روسیه، آمریکا و فرانسه به عنوان رؤسای مشترک گروه مینسک، سازمان امنیت و همکاری اروپا تشدید خشونت ها در خط تماس منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی را قاطعانه محکوم می نمایند.

در ادامه این بیانیه سران سه کشور روسیه، آمریکا و فرانسه، تشدید تنش ها در منطقه قره باغ را به شدت محکوم نموده و از رهبران ارمنستان و آذربایجان خواستند که بلافاصله و بدون هیچ گونه شرطی مذاکرات را از سر بگیرند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1197

به "پنتاگون: تحولات قره باغ را به دقت زیر نظر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون: تحولات قره باغ را به دقت زیر نظر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید