پاسخ باشگاه ماشین سازی به اظهارات مدیر تیم شهر خودرو

به گزارش شهر سرگرمی، مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهارات مدیر تیم فوتبال شهر خودرو درباره مالکیت باشگاه تبریزی را تشویش اذهان اهالی فوتبال دانست.

پاسخ باشگاه ماشین سازی به اظهارات مدیر تیم شهر خودرو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، سیدمحمدعلوی در واکنش به اظهارات مدیر تیم فوتبال شهر خودرو درباره موضوع مالکیت باشگاه ماشین سازی که در سایت رسمی باشگاه مذبور منتشر شده، با بیان اینکه باشگاه شهر خودرو از مجموعه های مورد احترام است، اضافه نمود: اظهارات نامتعارف و کاملاً بی مورد انتشار یافته از سوی ایشان، اسباب تعجب است.

مدیر تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه اضافه نمود: با توجه به میزبانی و میهمان نوازی مطلوب ما از حریف و انتها بدون حاشیه بازی، اظهارنظر آقای سرآسیایی راجع به مالکیت باشگاه ماشین سازی به دور از اخلاق است.

علوی هدف از طرح چنین موضوعاتی را تشویش اذهان اهالی فوتبال قلمداد کرد و گفت: ایجاد شبهه در مالکیت باشگاه ماشین سازی موضوعی کهنه است و قبلاً بارها از سوی مدیران باشگاه اعلام شده که ماشین سازی دارای هیئت مدیره مجزا از هر باشگاه دیگری است و به صورت مستقل در اداره کل ثبت شرکت های آذربایجان شرقی به ثبت رسیده و کمیسیون ماده پنج استان نیز بر همین اساس اقدام به صدور مجوز فعالیت نموده است.

وی با اشاره به اینکه مالکیت باشگاه ماشین سازی در کمیته صدور مجوز حرفه ای نیز محرز شده است، بیان داشت: پیگیری اظهارات غیرحرفه ای مدیر تیم شهر خودرو را حق خود می دانیم و همین امروز شکایتی علیه ایشان تنظیم و به کمیته اخلاق فدراسیون فرستادیم و مستندات مربوطه را نیز به سازمان لیگ ارائه می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 312

به "پاسخ باشگاه ماشین سازی به اظهارات مدیر تیم شهر خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ باشگاه ماشین سازی به اظهارات مدیر تیم شهر خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید