ولکان تگزاسی، نخستین شرکت سازنده موتورسیکلت های برقی آفرود در آمریکا!

به گزارش شهر سرگرمی، Volcon نخستین شرکتی در آمریکا است که موتورسیکلت های برقی با تایر فلت، مناسب آفرود می سازد. در حال حاضر این شرکت از نظر مالی روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.

ولکان تگزاسی، نخستین شرکت سازنده موتورسیکلت های برقی آفرود در آمریکا!

ولکان پاوراسپورتس در اواخر سال 2020 تاسیس شد و همان ابتدای امر وعده داد که موتورسیکلت برقی زیبا، با ظاهر جالب و مقرون به صرفه به نام Volcon Grunt بسازد. خط فراوری موتورسیکلت هم در تگزاس بود.

کمتر از 11 ماه پس از رونمایی این شرکت از کانسپت، ولکان گرانت واقعا وارد بازار شد.

اکنون فقط چند هفته بعد از عرضه عمومی سهام، اندازه استقبال بسیار خوب بود و سرمایه عظیمی وارد شرکت شده. در ابتدای روز چهارشنبه ارزش سهام این شرکت به 9.01 دلار رسید و در انتهای روز به 10.86 دلار افزایش یافت.

آنچه Volcon را متمایز می نماید عمدتا به دو چیز برمی گردد: خط فراوری مونتاژ مستقر در ایالات متحده و جاه طلبی های وسیع تر در زمینه ورزش های با وسایل برقی.

خطوط مونتاژ این شرکت مستقر در تگزاس در حال کار تمام وقت است. موتورسیکلت برقی 7995 دلاری ماجراجویی های آفرود با سرعت 64 کیلومتر در ساعت را با قیمتی بسیار کمتر از سایر موتورسیکلت های برقی برای خریدارانش به ارمغان می آورد.

اما Grunt تنها وسیله ای که Volcon قصد فراوری آن را دارد نیست. گرانت دارای یک برادر کوچک است که در قالب Volcon Runt ارائه می گردد، نسخه ای از Grunt که برای بچه ها و نوجوانان طراحی شده است.

به علاوه ولکان برای بزرگسالان دارای دو UTV است، Stag دو نفره و Beast چهار نفره.

Volcon Stag حداکثر سرعت 112 کیلومتر در ساعت، برد 240 کیلومتر و حداکثر قدرت 225 اسب بخار را دارد.

مدل بزرگتر سرعت را به حداکثر کیلومتر در ساعت افزایش می دهد، همان برد 240 کیلومت را دارد، اما قدرت موتور را به 450 اسب بخار افزایش می دهد.

UTV ها مطمئناً چشمگیر به نظر می رسند و مشخصات ادعایی آن ها هم ناامید نماینده نیست. اما مشتاقان باید تا زمانی که مدل های واقعی و نه فقط رندر های کامپیوتری در دسترس باشند، صبر نمایند تا بعد قضاوت نمایند.

خوره های موتورسیکلت می دانند که آفرودبازی سرگرمی مقرون به صرفهی نیست. این بدان معناست که مشتریان عادت دارند که برای UTV های بنزینی هزینه بالایی بپردازند و ممکن است نسخه های برقی هنوز قانعشان نکرده باشد!

شرکت هایی مانند Polaris هم در حال کار بر روی UTV های برقی خود هستند، اگرچه قیمتشان را اعلام نکرده اند.

Volcon در اواخر سال 2020 گفت که انتظار دارد Stag را با قیمت 14،995 دلار و Beast با 24،995 دلار به فروش برساند، گرچه انتظار می رفت گرانت 5،995 دلار هزینه داشته باشد، قیمتش به تازگی به 7،995 دلار افزایش یافته.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1783

به "ولکان تگزاسی، نخستین شرکت سازنده موتورسیکلت های برقی آفرود در آمریکا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولکان تگزاسی، نخستین شرکت سازنده موتورسیکلت های برقی آفرود در آمریکا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید