هموطنان اول وقت برای رای دادن اقدام نمایند

به گزارش شهر سرگرمی، وزیر کشور گفت: هموطنان عزیز، اول وقت برای رای دادن اقدام نمایند. پس از ساعت 12 شب رای گیری صورت نمی گیرد.

هموطنان اول وقت برای رای دادن اقدام نمایند

به گزارش خبرنگاران از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در خصوص انتخابات دوم اسفند، گفت: حدود 150 متخصص در ستاد انتخابات کشور بیش از 55 هزار شعبه اخذ رای در 208 حوزه انتخابیه را رصد می نمایند.

وی ادامه داد: همه داده ها در ستاد انتخابات قابل رصد است و اگر در حوزه ای، اشکالی صورت گیرد، دستورات لازم داده می گردد. از لحظه ای که شمارش آرا آغاز گردد مرتب در ستاد انتخابات کشور داده ها منعکس می گردد و هر ساعت از روز می دانیم که چه تعداد رای داده اند.

وزیر کشور تاکید نمود: ان شالله در انتخابات بعدی همین فرایند را در اخذ و شمارش آرا داشته باشیم.

رحمانی فضلی گفت: استانداری ها، فرمانداری ها، نیروی انتظامی، هیات های اجرایی و هیات های نظارت آمادگی دارند که همه فردا شاهد خلق یک حماسه پرشکوه باشیم.

وزیر کشور گفت: خواهش بنده این است که هموطنان عزیز واقعا کوشش نمایند از اول وقت به شعب اخذ رای مراجعه نمایند. ما در انتخابات گذشته (ریاست جمهوری) موضوعی که برای لحظات آخر پیش آمد و شورای نگهبان به حق بیان کرد همین است که از ساعت 12 شب به بعد انتخابات غیرقانونی می گردد زیرا انتخابات باید در روز آدینه و در یک روز برگزار گردد.

وی بیان داشت: بنابراین مردم به گونه ای مراجعه نمایند که تجمع در آخر وقت صورت نگیرد هرچند اتخاذ تصمیمی که با شورای نگهبان انجام دادیم این بوده که ساعت ختم رای گیری را به گونه ای اعلام خواهیم کرد که کسانی که در شعبه هستند تا ساعت 12 رای گیری از آن ها باید تمام گردد.

وزیر کشور گفت: حدود 6 هزار شعبه اخذ رای را افزایش داده ایم تا شرمسار مردم نشویم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 759

به "هموطنان اول وقت برای رای دادن اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هموطنان اول وقت برای رای دادن اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید