هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس؛ هتلی پنج ستاره و مدرن در ساحل

به گزارش شهر سرگرمی، شهر دیدنی مارماریس ساحلی خیره نماینده، دریای فیروزه ای مدیترانه، جاذبه های تاریخی و امکانات تفریحی کم نظیری دارد که مسافران را از سرتاسر جهان تشویق می نماید تا برنامه سفر خود را به این جزیره زیبای ترکیه آماده نمایند.

هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس؛ هتلی پنج ستاره و مدرن در ساحل

بهترین تجربه سفر را با قیمت تور لحظه آخری ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

اگر در پی هتلی مجلل با امکاناتی عالی در مارماریس هستید، هتل پنج ستاره و مدرن لالیلا بلو سوئیت انتخابی بسیار مناسب است. این هتل موقعیت قرارگیری عالی در جزیره دارد و در کنار ساحل قرار گرفته است.

اگر بلیط هواپیما ترکیه رزرو کنید و به فرودگاه دالامان بروید، در کمتر از یک ساعت و نیم به هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس می رسید که معمولا بیشتر مسافرانی که قصد آمدن به شهر مارماریس را دارند از این فرودگاه استفاده می نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس

امکانات فراوان و با کیفیت بالایی در هتل لالیلا بلو سوئیت وجود دارد که اقامتی به یاد ماندنی و خوش را برای شما به ارمغان می آورد. این هتل دارای لابی وسیع و شیک، رستوران، کافی شاپ، استخر سر پوشیده و استخر رو باز فصلی، استخر بچه ها، زمین بازی بچه ها، پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، اینترنت وای فای رایگان و محوطه ای سرسبز دارد.

علاوه بر این موارد اگر در پی تناسب اندام خود هستید و می خواهید کمی ورزش کنید تا روحیه تان عوض گردد به باشگاه ورزشی عظیم هتل بروید و حتما سری هم به اسپا، ماساژ و حمام سنتی هتل بزنید که فرصتی مناسب برای زدودن خستگی های زندگی روزمره و تازه کردن روحیه و انرژی است.

از مزیت های خاص هتل Lalila Blue Suites Marmaris، ساحل اختصاصی آن است که امکان استراحت و تفریح در ساحل را در همان محل اقامت به شما می دهد. خدماتی که هتل لالیلا بلو سوئیت ارائه می نماید شامل این موارد هستند: پذیرش 24 ساعته، تبدیل ارز، خدمات ویژه برای معلولین، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان،

صندوق امانات، خشکشویی، اتو و لباسشویی. اگر علاقه به گشتن شهر با تور دارید، به بخش تور هتل مراجعه کنید. مسافران زیادی به قصد سفر کاری بلیط هواپیما خارجی رزرو می نمایند و در هتل لوکس لالیلا بلو سوئیت اقامت می نمایند؛ زیرا این هتل اتاق جلسات و کنفرانس مناسبی دارد و امکان کپی و فکس هم فراهم است. شما با اقامت در این اقامتگاه مدرن و منحصر به فرد، آرامش، شادی و آسودگی را تجربه خواهید کرد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل

هتل Lalila Blue Suites Marmaris برای مسافرانی که به دکوراسیون داخلی و تجهیزات عالی و تکنولوژی در اتاق های خود اهمیت می دهند کاملا ایده آل است. در هتل لالیلا بلو سوئیت تعداد 150 اتاق متنوع وجود دارد.

این اتاق ها بدین ترتیب هستند: 5 اتاق (swim-up) که حوضچه های کوچکی در بالکن خود دارند، 4 سوئیت خانوادگی، 20 اتاق تریپل و 121 اتاق استاندارد. اتاق ها دارای بالکن هستند که نمای چشم نواز و خیره نماینده ای از محوطه، دریا و غروب آفتاب دارند.

داخل اتاق های هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس امکانات فروانی تعبیه شده است تا مهمانان اقامتی راحت و خوش را تجربه نمایند. این امکاناتی که از آن حرف می زنیم شامل تلویزیون، یخچال، مبلمان، جایگاه، میز، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس، تلفن، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی، سشوار و سیستم اطفا حریق است. در اتاق ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما می توانید به فضای باز یا مکان مخصوص سیگار کشیدن در این هتل بروید.

امکانات تفریحی و تفریح هتل

در هتل شیک و مدرن لالیلا بلو سوئیت مارماریس انواع تفریح ها و تفریح ها را می توانید تجربه کنید و به نحوی محو غنی بودن امکانات این هتل شوید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. در ساحل اختصاصی این هتل به تماشای دریای آبی بپردازید و روی جایگاه های راحتی در ساحل استراحت کنید. بعلاوه در استخرهای هتل شنا کنید و اوقاتی خوش داشته باشید و از بابت تفریح بچه ها خود هم در زمین بازی خیالتان راحت باشد.

از اتاق بازی هتل بهره ببرید، و اگر علاقه مند به کتاب خواندن و تمرکز کردن هستید به کتابخانه بروید. حتی می توانید از هتل Lalila Blue Suites Marmaris دوچرخه اجاره کنید و در اطراف هتل دوچرخه سواری کنید.

رستوران هتل

رستوران این هتل مجلل انواع خوراک های لذیذ ترکی، مدیترانه ای و بین المللی را سرو می نماید و بعلاوه در کافی شاپ ها که در داخل و در محوطه هتل قرار دارند، ساعاتی را در کنار خانواده و همراهان خود بگذرانید و خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود بسازید.

فاصله هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل تا پارک آبی آتلانتیس: 300 متر

فاصله هتل تا مرکز خرید پوینت سنتر: 600 متر

فاصله هتل تا قلعه مارماریس: 2.6 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل ایچملر: 6.2 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ملی مارماریس: 10.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1699

به "هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس؛ هتلی پنج ستاره و مدرن در ساحل" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس؛ هتلی پنج ستاره و مدرن در ساحل" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس؛ هتلی پنج ستاره و مدرن در ساحل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید