معرفی تعدادی از معروف ترین شهرهای کوچک کانادا

به گزارش شهر سرگرمی، براساس راهنمای سفر به کانادا باید بدانید که در استان و مناطق مختلف کشور، روستا و شهرهای کوچک و جذاب متعددی وجود دارند که از گردشگران با روی باز و آغوشی گرم پذیرایی می نمایند؛ از روستاهای ساحلی کوچک که دارای فانوس های دریایی جذاب و تماشایی هستند تا شهرهای کوچک تاریخی که در میان کوه ها قرار گرفته اند. در این نوشتار، قصد داریم به معرفی معروف ترین شهرهای کوچک کانادا بپردازیم. پس، با ما در گشت و گذار بین پرطرفدارترین شهرهای کوچک کانادا همراه شوید.

معرفی تعدادی از معروف ترین شهرهای کوچک کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ویکتوریا Victoria

اگر کتابهای آن، دخترک مزرعه گرین گیبلز Anne of Green Gables و جاده ای به سوی اوونلی Road to Avonlea را خوانده یا فیلم و سریال های مربوط به آنها را دیده باشید، حتما جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island را می شناسید؛ جزیره ای با خاک سرخ، سواحل ماسه ای پر آرامش و مناظر طبیعی باشکوه. شهر ویکتوریا Victoria یا آنطور که مردم محلی آن را می شناسند، ویکتوریای کنار دریا Victoria-by-the-Sea با زیبایی کارت پستالی، نمونه ای عالی از نقاط دیدنی جزیره پرنس ادوارد محسوب می شود. این مورد از معروف ترین شهرهای کوچک کانادا در سال 1819 برپا شده و بسیار کوچک است؛ در حقیقت تنها شش خیابان اصلی دارد. در سفر به ویکتوریا Victoria از فروشگاه شکلات آن دیدن کنید، سری به استودیو گالری بزنید تا آثار هنرمندان محلی را ببینید و از قدیمی ترین سالن تئاتر جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island بازدید نمایید.

کاموراسکا Kamouraska

شهر کوچک کاموراسکا Kamouraska در سواحل جنوبی رودخانه سنت لورنس Saint Lawrence River، نقطه ای ایده آل برای داشتن تعطیلاتی آرامش بخش است. در سفر به کاموراسکا Kamouraska می توانید در رستوران هایش، غذاهای دریایی محلی را نوش جان کنید؛ در بازدید از فروشگاه محلی وارد دوره تاریخی دیگری شوید و در سواحل زیبایش فک های زیبا را ببینید. توصیه می کنیم تا هنگام شب به محل اقامت خود بازنگردید، زیرا این مورد از پرطرفدارترین شهرهای کوچک کانادا بخاطر غروب های زیبا و خیره نماینده اش شهرت دارد.

خلیج ماهونه Mahone Bay

خلیج ماهونه Mahone Bay که در سواحل زیبای جنوبی نووا اسکوشا Nova Scotia واقع شده است، در قرن هفدهم میلادی توسط فرانسوی ها برپا شد. بعدها، فرانسوی ها نام امروزی خلیج ماهونه Mahone Bay را به این شهر کوچک دادند و از همان زمان، این مورد از معروف ترین شهرهای کوچک کانادا هنرمندان و تاجران را به سوی خود جذب می کند. سه کلیسای خلیج ماهونه Mahone Bay که همگی در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده اند، از مهمترین جاذبه های این شهر هستند. اما، در این شهر گردهمایی های باشکوهی مانند فستیوال مترسک Scarecrow Festival و نمایشگاه لوازم آنتیک Antiques Fair نیز برگزار شده که تعداد بسیار زیادی از مردم محلی و گردشگران از آنها دیدن می نمایند.

ترینیتی Trinity

ترینیتی Trinity که در شبه جزیره ای در منطقه شرقی از نیوفاندلند و لابرادور Newfoundland and Labrador واقع شده است، یک مکان بسیار زیباست. قدمت این مورد از پرطرفدارترین شهرهای کوچک کانادا به دهه 1720 باز می شود. در آن موقع 30 خانواده به طور دائمی در این نقطه زندگی می کردند و 200 ماهیگیر در فصل های خاص از سال برای اقامت و ماهیگیری به این منطقه می آمدند. ماهیگیری، چوب بری و کشتی سازی اصلی ترین صنایع ترینیتی Trinity بشمار می رفتند و بسیاری از بناهای تاریخی آن حفظ شده و هنوز برپا هستند.

نایاگارا-آن-د-لیک Niagara-on-the-Lake

نایاگارا-آن-د-لیک Niagara-on-the-Lake در سواحل دریاچه اونتاریو Lake Ontario و در فاصله 30 دقیقه ای از شمال آبشار نیاگارا Niagara یک شهر کوچک یا روستای قرن نوزدهمی بوده که خیابان هایش پردرخت هستند و بعضی از بهترین تاکستان های کانادا در نزدیکی آن واقع شده اند. در سفر به نایاگارا-آن-د-لیک Niagara-on-the-Lake درشکه سواری با اسب در منطقه تاریخی و زیبای شهر را تجربه کنید. در این منطقه بناها دارای بالکن های آهنی هستند که از گل های رنگارنگ پر شده اند. سپس، از بنای تاریخی قلعه جورج Fort George که یک پایگاه نظامی از جنگ سال 1812 بوده، دیدن کنید.

بیشتر بخوانیدآبشار نیاگارا | مشهورترین آبشار دنیا

داوسن سیتی Dawson City

داوسن سیتی Dawson City که در روزهای جستجو برای طلا در اواخر قرن نوزدهم میلادی برپا شد، به سرعت توسعه پیدا کرد، چرا که مردم برای استفاده از ثروتی که ممکن بود برایشان داشته باشد، به این منطقه هجوم آورده بودند. امروزه، جستجو برای طلا به خاتمه رسیده است؛ اما معدن های طلا هنوز در حال فعالیت هستند. می توانید در یک تور پیاده شرکت کنید تا در خصوص تاریخچه داوسن سیتی Dawson City بیاموزید و به داستان های جالبی که راهنمای تور می گوید، گوش دهید.

سنت اندروز St Andrews

سنت اندروز St Andrews در سال 2017 به عنوان بهترین مقصد گردشگری در کانادا شناخته شد. این مورد از پرطرفدارترین شهرهای کوچک کانادا در سواحل شرقی این کشور دارای جمعیتی کمتر از 2000 نفر است؛ اما شخصیت و ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد. در سفر به این مورد از پرطرفدارترین شهرهای کوچک کانادا، از ماجراجویی هایی مانند تماشای نهنگ ها، کایاک سواری و غواصی در خلیج فاندی Bay of Fundy لذت ببرید. بر روی زمین هم می توانید در باغ کینگزبرا Kingsbrae Garden که شامل هزاران گونه گیاهی و فضایی بسیار آرام و زیباست، قدم بزنید.

ویسلر Whistler

دلایل بسیار زیادی برای شرح اینکه چرا ویسلر Whistler هر ساله میلیون ها بازدیدنماینده را به سوی خود جذب می کند، وجود دارند. علاوه بر امکانات درجه یک دنیای برای اسکی در فصل زمستان، این منطقه فعالیت های متعدد تابستانی نیز به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد؛ از جمله 300 کیلومتر جهت دوچرخه سواری کوهستانی و 15 پارک با 5 دریاچه. اما تنها فضای طبیعی ویسلر Whistler نیست که جذابیت دارد؛ بلکه این مورد از معروف ترین شهرهای کوچک کانادا دارای 200 رستوران، کافه و بار بوده و حتی در ماه نوامبر یک فستیوال غذا نیز در آن برگزار می شود.

بیشتر بخوانیدشهر کوچک ویسلر در کانادا + عکس

المونت Almonte

شهر کوچک و جذاب المونت Almonte با آسیاب های بادیش در فاصله یک ساعته از اوتاوا واقع شد. در سفر به المونت Almonte می توانید در خیابان ها قدم بزنید و به تماشای بناهای قدیمی و زیبای آسیاب بادی که هم اکنون به گالری، رستوران و بوتیک تبدیل شده، مشغول شوید. مجسمه سازان، سفالگران و شیشه گران آثار خود را در سرتاسر این شهر به نمایش گذاشته اند. ساختمان قدیمی شهرداری Old Town Hall که در تصویر زیر می بینید، هم اکنون یک مرکز خلاقیت است که اجراهای تئاتر و کنسرت های موسیقی در آن برگزار می شوند. همچنین، مرکز اطلاعات گردشگری نیز بشمار می رود.

جسپر Jasper

شهر کوچک جسپر Jasper نقطه ای است که می بایست از آن به عنوان محل اقامت برای سفر و بازدید از پارک ملی جسپر Jasper National Park در نزدیکی کوه های راکی بهره ببرید. با اینکه هر ساله بیش از سه میلیون نفر از این پارک بازدید می نمایند، جمعیت شهر جسپر به 5000 نفر هم نمی رسد؛ بنابراین این مورد از معروف ترین شهرهای کوچک کانادا هنوز هم حس یک شهر کوچک جذاب را دارد؛ بخصوص در فصل های کم گردشگرتر. به بازدید از موزه جسپر Jasper Museum بروید تا در خصوص تاریخچه این منطقه بیاموزید. سپس، از تماشا و گردش در پارک ملی این منطقه لذت ببرید. در این پارک می توانید خرس های سیاه را ببینید، در مناطق طبیعی زیبا به تپه نوردی و کوهنوردی مشغول شوید و روی دریاچه های چشم نواز قایق سواری کنید.

پرسه Percé

روستا یا شهر کوچک پرسه Percé نمایی زیبا و موقعیتی عالی در شرق شبه جزیره گاسپه Gaspé Peninsula دارد. پرسه Percé یک مرکز تفریحی تابستانی محسوب می شود و در آن موارد سرگرمی بسیار زیادی وجود دارند. اما، جذابیت اصلی این مورد از پرطرفدارترین شهرهای کوچک کانادا، نزدیک بودن به بعضی شگفتی های طبیعی کاناداست. ده ها هزار سفیدغاز در اطراف جزیره بون اوانتور Bonaventure Island در سواحل پرسه Percé گرد هم می آیند و همچنین، می توانید سفری به صخره پرسه Percé Rock داشته باشید.

لبرت Lebret

تصاویر سیاه و سفید از لبرت Lebret در گذشته، نشان می دهند که این روستا یا شهر کوچک زیبا که در نزدیکی رجینا Regina واقع شده است، در طول دهه ها دچار تغییرات خیلی زیادی نشده است. لبرت Lebret در ساسکچوآن Saskatchewan واقع شده است و جالب ترین نقطه آن کلیسای رومی کاتولیک سکرد هارت Sacred Heart Church است. بنای اصلی این کلیسا در سال 1865 ساخته شده و قدمت بنای سنگی حال حاضر به سال 1925 می رسد.

بوناویستا Bonavista

شهر کوچک یا روستای ماهیگیری بوناویستا Bonavista یک مکان زیبا در سواحل شرقی نیوفاوندلند و لابرادور Newfoundland & Labrador است و با فانوس دریایی اش، قایق هایی که در بندر شناور هستند و اسکله تاریخی توجه ها را به خود جلب می کند. بیش از 3000 نفر در این شهر زندگی می نمایند؛ بنابراین زندگی در این شهر به نحو خوشایندی آرام بوده و برای یک سفر آرامش بخش ایده آل به نظر می رسد. در جهت 6 کیلومتری کیپ شور Cape Shore Trail سفر کنید و به بالای فانوس دریایی بروید تا توده های یخ واقع در اقیانوس را تماشا کنید. همچنین، می توانید به سالن تئاتر گاریک Garrick Theatre بروید و به تماشای یک فیلم یا نمایش بنشینید.

چرچیل Churchill

چرچیل Churchill در مانیتوبا Manitoba با یک چیز شناخته می شود: تماشای خرس های قطبی. اما بهتر است سری هم به این مورد از پرطرفدارترین شهرهای کوچک کانادا بزنید تا فضای فرهنگی آن را که مسلما انتظارش را نداشته اید کشف کنید؛ از جمله 300 نقاشی دیواری و بقایای مشهور یک هواپیما به نام میس پیگی Miss Piggy.

فرنچ ریور French River

توقف در کنار فرنچ ریور French River در جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island و تحسین بناهای چوبی سنتی به خودی خود لذت بخش است؛ اما چیزی که هم مردم جزیره و هم گردشگران را به سوی خود می خواند، چشم اندازهای این روستای ماهیگیری است. این شهر کوچک در ساحل گرین گیبلز Green Gables Shore واقع شده و در نزدیکی آن می توانید فانوس دریایی کیپ تریون Cape Tryon و یک ساحل بکر و خلوت را پیدا کنید.

کاوندیش Cavendish

شهر کوچک و زیبای کاوندیش Cavendish در جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island شهرت خود را مدیون نویسنده ای به نام لوسی مود مونتگمری Lucy Maud Montgomery و رمان محبوب و زیبای آنی، دخترک مزرعه گرین گیبلز Anne of Green Gables است. این نویسنده در کودکی به این شهر نقل مکان کرد و به طور مداوم از مزرعه ای به نام گرین گیبلز Green Gables که خانه یکی از اقوام نزدیکشان بود، بازدید می کرد. همین ها باعث شد برای نوشتن رمان مشهورش الهام بگیرد. علاقمندان به این رمان می توانند با سفر به کاوندیش Cavendish که یک جزیره رویایی و چشم نواز است، انواع فعالیت های مربوط به آن شرلی را انجام دهند؛ از جمله بازدید از موزه آن، دخترک مزرعه گرین گیبلز Anne of Green Gables Museum، خانه گرین گیبلز Green Gables Heritage Place و روستای غیرواقعی اوونلی Avonlea که داستان های این رمان در آن اتفاق می افتند.

تادوساک Tadoussac

شهر کوچک تادوساک Tadoussac در تقاطع رودخانه های سگنه Saguenay و سنت لارنس Saint Lawrence واقع شده است و بنابراین این حقیقت که فعالیت های آبی از جاذبه های اصلی این شهر بشمار می فرایند، اصلا نکته عجیبی نیست. از میانه ماه می (اواخر بهار) تا اواسط اکتبر (اوایل پاییز) می توانید در تورهای قایقی تماشای نهنگ ها شرکت کنید و اگر از آن دسته گردشگران ماجراجو و علاقمند هیجان هستید، می توانید کایاک سواری در دریا و موج سواری را امتحان کنید. همچنین، می توانید به بازدید از کلیسای کوچک چوبی پتیت چپل دو تادوساک Petite Chapelle de Tadoussac که قدمت آن به سال 1747 باز می شود، بروید.

پگیز کوو Peggys Cove

استان نووا اسکوشا Nova Scotia ممکن است صندلی 160 فانوس دریایی تاریخی بشمار رود؛ اما یکی از شناخته شده ترین فانوس های دریایی این منطقه در شهر کوچک یا همان روستای ماهیگیری پگیز کوو Peggys Cove در ساحل بلونوز Bluenose Coast واقع شده است. در سفر به این مورد از پرطرفدارترین شهرهای کوچک کانادا، به بازدید از فانوس دریایی پگیز پوینت Peggys Point Lighthouse بروید و در این منطقه که خانه های چوبی آن در ساحل و خانه های قایقی در آبهای اطراف مستقر شده اند، اقامت کنید. تجربه فعالیت های ماجراجویانه این منطقه از جمله کایاک سواری، تپه نوردی و کوهنوردی را از دست ندهید.

بریس بریج Bracebridge

کسانی که به ماجراجویی و البته زیبایی های طبیعی علاقمند هستند، می بایست حتما به شهر پاییزی بریس بریج Bracebridge در اونتاریو Ontario سفر نمایند. این شهر کوچک در اطراف یک آبشار در کنار رودخانه موسکوکا Muskoka River قرار گرفته است. در بریس بریج Bracebridge علاوه بر انجام فعالیت های ورزشی آبی، می توانید در جهتهای عالی به اسکی مشغول شوید، در تورهای یخ نوردی شرکت کنید و کایاک سواری در نقاط مختلف این شهر را تجربه نمایید. بعد از یک روز شلوغ که در آب و در حال اجرا فعالیت های مختلف آبی می گذرانید، می توانید در تور چشیدن نوشیدنی های این شهر نیز شرکت کنید.

کاراکت Caraquet

کاراکت Caraquet یک شهر کوچک ماهیگیری متعلق به میانه قرن هجدهم در نیو برانزویک New Brunswick است که از قدیمی ترین شهرهای فرانسوی این استان بشمار می رود. در سفر به این شهر، از روستای تاریخی آکادین Acadian Historical Village که زندگی مردم قرن های گذشته از دهه 1770 تا میانه قرن بیستم را به تصویر می کشد، دیدن کنید. اگر در ماه آگوست (اواخر تابستان) به این منطقه سفر کردید، در فستیوال محبوب آکادین دو کراکت Festival acadien de Caraquet شرکت کنید.

توفینو Tofino

پیاده روی در عرض روستا یا شهر کوچک توفینو Tofino در بریتیش کلمبیا British Columbia تنها 20 دقیقه طول می کشد؛ اجازه ندهید اندازه کوچک توفینو Tofino شما را گمراه کند؛ این مکان چیزهای بسیار زیادی برای ارائه دارد. موج های این منطقه فوق العاده و برای موج سواری ایده آل هستند. همچنین، سواحل بسیار زیبای متعددی وجود دارند که می توانید برای گشت و گذار و آفتاب دریافت به آنها سر بزنید. برای تماشای نهنگ ها به ساحل لانگ Long Beach بروید و برای انجام انواع موج سواری به ساحل مکنزی Mackenzie Beach. در این منطقه، فضایی کاملا هنری وجود دارد و در آن فروشگاه های شکلات های دست ساز و مبلمان های چوبی دیده می شوند. مرکز تفریحی اوشن ویلج Ocean Village Resort یک مکان عالی برای توقف و اقامت در کلبه های چوبی کنار دریا بشمار می رود.

بیشتر بخوانیدبرترین جاذبه های گردشگری بریتیش کلمبیا | بهشت توریستی تازه کشف شده

یارموت Yarmouth

شهر کوچک و جذاب یارموت Yarmouth در جنوب غربی نووا اسکوشا Nova Scotia بسته به نوع علایق و سلیقه شما، چیزهای بسیار زیادی برای ارائه دارد. یک زمین گلف 18 سوراخه، جهتهای تپه نوردی و کوهنوردی و امکانات کرایه انواع قایق، تنها نمونه هایی از موارد ارائه شده در این مورد از پرطرفدارترین شهرهای کوچک کانادا هستند. اگر به قایق سواری روی آب مشغول هستید، به ساحل نگاهی بیاندازید و بناهای چوبی سرخ رنگ معمول در این بخش از کانادا را ببینید و منظره زیبای ساخته شده توسط آنها را تحسین کنید. از یکی از انواع موزه های یارموت Yarmouth دیدن کنید؛ برای مثال موزه آتش نشانان Firefighters Museum که شامل کلکسیونی از امکانات بسیار قدیمی این حرفه است. همچنین، تور با راهنمای بازدید از فانوس دریایی کیپ فورچو Cape Forchu Lightstation را از قلم نیاندازید.

بریگس Brigus

این روستای تاریخی صندلی تعدادی از قهرمانان قطبی است؛ یعنی کاپیتان هایی که در آب های یخزده شمال کانادا به کاوش دست زده اند. بهتر است سری به کلبه هاتورن Hawthorne Cottage خانه سابق کاپیتان رابرت بارتلت Captain Robert Bartlett بزنید تا یادگاری های به جا مانده از سفرهایش را ببینید. در خیابان ویندیکیتور لین Vindicator Lane که یک دیوار سنگی طولانی دارد و بازدیدنمایندگان را به یاد روستاهای اروپایی می اندازد. در سفر به بریگس Brigus شرکت در فستیوال سه روزه بلوبری Blueberry Festival که در ماه آگوست برگزار می شود را از دست ندهید. 12 هزار نفر بازدید نماینده در هنگام این فستیوال به این منطقه می آیند تا از میوه هایی که محصول این منطقه هستند، بخورند و جشن بگیرند.

توییلینگت Twillingate

روستای ماهیگیری توییلینگت Twillingate که در سواحل شمال شرقی نیوفاندلند و لابرادور Newfoundland & Labrador قرار گرفته است، به عنوان پایتخت توده های یخی دنیا شناخته می شود. بین ماه های می و ژوئیه توده های عظیم یخ روی آب های اقیانوس اطلس در این منطقه شناور می شوند و تورهای قایقی بازدیدنمایندگان را به تماشای این شگفتی های طبیعی می برند. اگر در این تورها شرکت کنید، می توانید نهنگ ها، دلفین ها و فک ها را نیز ببینید. توییلینگت Twillingate در خارج از آبهای اطرافش نیز جذابیت های بیشماری دارد؛ خانه های رنگارنگ و فعالیت هایی مانند جیو کچینگ geocaching. همچنین، می توانید در امتداد خطوط ساحلی پیاده روی و تپه نوردی کنید؛ میوه های مختلف را بچینید و جهت چند کیلومتری به سمت فانوس دریایی لانگ پوینت Long Point Lighthouse را طی نمایید.

واساگامینگ Wasagaming

شهر کوچک و زیبای واساگامینگ Wasagaming در پارک ملی رایدینگ ماونتن Riding Mountain National Park واقع شد. این مورد از معروف ترین شهرهای کوچک کانادا دارای خیابان های پر درخت و خانه هایی دور از جاده است. در سفر به واساگامینگ Wasagaming از قدم زدن در پارک ساحلی و آفتاب دریافت لذت ببرید. این پارک همچنین یک مکان عالی برای تماشای جانوران بوده و می توانید با رانندگی در آن، خرس های سیاه، گوزن ها و انواع دیگر حیوانات را از نزدیک ببینید. حتی، ممکن است آهوهایی را ببینید که در خود شهر واساگامینگ Wasagaming در حال قدم زدن هستند.

بانف Banff

تنها کافیست به شهر بانف Banff فکر کنید و بدون شک یک دریاچه آبی شفاف با پس زمینه کوه های باشکوه راکی Rockies را در ذهن مجسم می شود. اما اینها تنها نکات جذاب این منطقه نیستند. به شهر کوچک بانف Banff سفر کنید و خیابان اصلی زیبای آن که مملو از خانه های دارای گیبل هستند را ببینید و چشم انداز قله های باشکوه اطراف را تماشا کنید. در فصل زمستان، بعضی از بهترین مراکز تفریحی اقامتی ویژه اسکی با برف عالی و مناظر دیدنی در انتظار شما هستند. در فصل تابستان، می توانید روی دریاچه آبی قایق سواری کرده و در جهتهای متعدد این منطقه به پیاده روی، تپه نوردی و کوهنوردی مشغول شوید.

بیشتر بخوانیدگردش در پارک ملی کوه راکی | سفر به پارک ملی کوه راکی

نورث هتلی North Hatley

نورث هتلی North Hatley در سواحل دریاچه ماساویپی Lake Massawippi مانند جواهر می درخشد و عضوی از سازمان زیباترین روستاهای کبک Association of the Most Beautiful Villages of Québec نیز بشمار می رود. خانه های باشکوه و تاریخی که در خیابان ها کنار هم قرار گرفته اند و مسافرخانه های جالب موجود در این شهر، آن را به یک مکان ایده آل برای تعطیلات ساحلی تبدیل کرده اند. از ماه ژوئن تا ماه اکتبر بازار کشاورزان هر شنبه برگزار می شود و در فصل زمستان، امکانات ویژه اسکی برای بازدیدنمایندگان فراهم هستند.

فرلیگسبورگ Frelighsburg

فرلیگسبورگ Frelighsburg در دره مملو از درخت های سیب در امتداد رودخانه پایک Pike River، یک روستای بسیار زیبا و سرسبز است. بنابراین با وجود این همه درخت سیب، می بایست حتما از نوشیدنی های موجود در این مورد از معروف ترین شهرهای کوچک کانادا بچشید. قدم زدن در فرلیگسبورگ Frelighsburg باعث می شود بتوانید منظره خانه های سنتی و آسیاب های دیدنی را تماشا کنید.

لوننبرگ Lunenburg

لوننبرگ Lunenburg یک شهر بندری رنگارنگ است که در فهرست میراث دنیای یونسکو جای دارد. این شهر که در نووا اسکوشا Nova Scotia واقع شده، یک مقصد گردشگری رویایی برای علاقمندان به عکاسی بشمار می رود. یکی از بهترین روش ها برای دیدن خانه های چوبی بسیار زیبای این منطقه این است که در تورهای پیاده روی لوننبرگ Lunenburg شرکت کنید. این تورها که دارای راهنما هستند، شما را به بازدید کلیسای سنت جان St Johns Anglican Church نیز می برند.

بلوراکس Blue Rocks

بلوراکس Blue Rocks که در فاصله ده دقیقه ای از سواحل لوننبرگ Lunenburg قرار گرفته، یک مکان باشکوه برای گذراندن یک بعدازظهر بیادماندنی است. ردیفی از خانه های زیبا و یک فانوس دریای کوچک که در سال 2002 ساخته شده، در این شهر کوچک به چشم می خورند. همچنین، می توانید در آب های اقیانوس اطلس به کایاک سواری مشغول شوید و از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید.

در ادامه بخوانیدسفری شگفت انگیز به شهرهای توریستی کانادامنبع: همگردی
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 948

به "معرفی تعدادی از معروف ترین شهرهای کوچک کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از معروف ترین شهرهای کوچک کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید