نوروز و فلسفه هفت سین به شانزدهمین نوبت چاپ رسید

به گزارش شهر سرگرمی، سیامک دُری مدیر انتشارات دَرنَویسا در مصاحبه با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: کتاب نوروز و فلسفه هفت سین تا پیش از این یعنی تا چاپ شانزدهم توسط نشر کساکاوش چاپ می شد که با انتقال آن به نشر درنویسا، قرار است شانزدهمین چاپ آن را توسط این نشر وارد بازار نشر کنیم.

نوروز و فلسفه هفت سین به شانزدهمین نوبت چاپ رسید

وی اضافه نمود: این اثر، نوشته نوشته سیدمحمدعلی دادخواه و کتابی تحلیلی و پژوهشی درباره سنت باستانی نوروز و آداب و رسوم رایج در آن است. چاپ شانزدهم کتاب مجوز و فیپا گرفته اما هنوز برای چاپ، کمی کار دارد.

این مدیر نشر در ادامه گفت: چاپ افست رول یکی دیگر از کتاب هایی است که داریم برای چاپ آماده می کنیم. این اثر نوشته حمید زوزنی و درباره اصول و روش های چاپ افست رول است که در واقع مطالب پروژه کارشناسی وی در حوزه صنعت چاپ بوده است. این کتاب را هم برای چاپ آماده خواهیم کرد.

دری درباره آثار دیگر انتشارات درنویسان گفت: اصول طراحی و چاپ کارتن به روش فلکسی گرافی اثر مشترک ابراهیم رستمی و حمیرا قلی پور است که در تدارک انتشارش هستیم. درباره این شاخه از چاپ، در کشورمان کار علمی نشده است. بنابراین احتیاج به فراوری چنین کتابی دیده می شد. این بود که این کتاب را در دستور کار چاپ قرار دادیم. این اثر ویژگی، خواص چاپ کارتن، اصول و طراحی هندسی آن را تشریح می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 947

به "نوروز و فلسفه هفت سین به شانزدهمین نوبت چاپ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز و فلسفه هفت سین به شانزدهمین نوبت چاپ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید